feriar Wrzesień 1, 2010 Udostępnij Wrzesień 1, 2010 zanim zacznę to o jaki silnik ci chodzi zwykły czy z przekładnią jeśli zwykły to nie ma momentu ale prędkość,a z serwem masz tak,że ma przekładnie która daje moment i dzięki niemu można więcej uciągnąć "bagażu" ale za to z prędkością jest na bakier Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Bobby Wrzesień 1, 2010 Udostępnij Wrzesień 1, 2010 nie ma momentu ale prędkość ? No chyba raczej nie do końca. Przekładnia zmienia tylko te wartości, zwiększa/zmniejsza moment kosztem zmniejszenia/zwiększenia prędkości obrotowej. Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Kocisko Wrzesień 5, 2010 Udostępnij Wrzesień 5, 2010 jak zwykle wszystko sie rozbija o teorię, która jest prosta jak budowa cepa, a jednoczesnie cieżko ją ogarnąć 🙂 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Pomocna odpowiedź
Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!
Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!