Skocz do zawartości

Urzadzenie do podlewania roślin na z czujnikiem wilgotności gleby

1oliwka1

Pomocna odpowiedź

Witam wszyskich, jestem poczatkujacą studentką robotyki  i wybrałam projekt do zrobienia (jak w tytule). poszukuje wszelkich informacji, przede wszystkim schemat, potzrbne komponenty, gdzie kupić jak zrobić a nastepnie zrobic jakas dokumetacje prosze o wszelka pomoc mie mam kompletnie pojecia jak sie za to zabrac  Sa tu jacys ogarnieci ludzie co sa w temacie. pozdrawiam z ciepłego wrocławia, ola

@1oliwka1 witam na forum 🙂 To bardzo popularny temat na projekty z Arduino, w sieci znajdziesz dziesiątki (albo i setki) przykładowych realizacji. Polecam zacząć od sprawdzenia tych filmów na YouTube: https://www.youtube.com/results?search_query=arduino+plant+watering+system

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Przykładowe połączenie wszystkiego do kupy masz na stronie sklepu, a oprogramowanie musisz napisać.

Proponuję nie pisać wszystkiego od razu, tylko po kolei - sam odczyt czujników, potem samo sterowanie jednym przekaźnikiem, potem wieloma. Przykładów takich  elementarnych operacji znajdziesz mnóstwo w sieci.

A jak będą konkretne problemy, to jak pisał @farmaceuta - znajdą się tacy, co pomogą.

• Lubię! 1

(edytowany)

@1oliwka1 na początek podłącz same przekaźniki do Arduino...tak jak na schemacie poniżej, z tym ze narazie wystarczy podpiac jeden przekaźnik...czyli GND/VCC i np. IN1...zainstalowałas już Arduino IDE? wieszak wgrywać kody?? 

738477707_images(14).jpg.df7222fb9c4b6c332ef32d9a83bd5ef6.jpg