Skocz do zawartości

Problem z zaprogramowaniem robota (LineFollower )

elektro9

Pomocna odpowiedź

Witam jestem początkującym "robotykiem" i mam problem z zaprogramowaniem LineFollowera opisanego w temacie "prosty LineFollower" otóż bascom nie wyszukuje mojego programatora ( stk500 pod usb ) . Próbowłem zaprogramować go w WinAvr lecz wyskakuje mi błąd w Output a mianowicie:

Process Exit Code: 0

Time Taken: 00:00

To samo dzieje się przy skopiowaniu kodu testowego z kursu AVR-GCC . Wszystko robię po kolei tak jak tam karzą a i tak wyświetla mi się ten błąd . Co z tym zrobić aby działało ??? 🙁

Ps. W kursie po dokładnych oględzinach nie zgadza się kod podawany i ten na ilustracji , morze ktoś przerobił cały ten kurs i wyjaśni o co tu chodzi ?

Mój programator to USB AVR ISP II STK500v2 kupiony na allegro lecz mam Windows 7 i nie mogę zainstalować sterowników ( w instrukcji pisze że na tym systemie instaluje się w trybie HID ) lecz i tak nie wyszukuje sterowników . Lecz to nie problem bo dostane stary komputer od znajomego . Głównie chodzi o to co wyskakuje mi w konsoli ( wcześniej wspomniany błąd)

nie wiem jak go rozwiązać . Lecz byłbym wdzięczny za rozwiązanie problemu programatora i sterowników .

[ Dodano: 04-01-2011, 16:32 ]

Jeżeli ktoś rozwiąże oba problemy otrzyma piwo 🙂

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Musisz ściągnąć i pisać 😃

OldSkull chyba pisał jakiegoś tutka, ale tylko do uruchomienia.