tumeks Napisano Styczeń 15, 2011 Udostępnij Napisano Styczeń 15, 2011 Witam, ostatnimi czasy wykonałem taką platformę niestety napędy wykonane przeze mnie nie potrafią jej ruszyć 🙁 może ktoś doradzi na jakie serwa wymienić te silniczki tak aby miał lekki zapas mocy ❓ niestety jestem noga z mechaniki i każda wskazówka będzie dla mnie cenna 🤣 pozdrawiam serdecznie tumeks Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
KD93 Styczeń 15, 2011 Udostępnij Styczeń 15, 2011 Zobacz MG995. Metalowe tryby, 13kg/cm, powinno długo pochodzić. Niestety koszt jest jaki jest, ale zapas mocy na pewno duży. Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
tumeks Styczeń 15, 2011 Autor tematu Udostępnij Styczeń 15, 2011 Dzięki za odp. a co byście powiedzieli na takie serwo dane platformy: wymiary 100x100 waga ok. 200 g __________ Komentarz dodany przez: Nawyk _allegro Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
KD93 Styczeń 15, 2011 Udostępnij Styczeń 15, 2011 To jest serwo micro, moment 2,4kg/cm. Może by nawet pociągło, natomiast szybko się posypie a o zapasie mocy zapomnij. Pamiętaj, że tryby serw nie są przystosowane do ciągłej pracy, dlatego lepiej wybrać serwo standard z większymi i mocniejszymi trybami. Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Polecacz 101 Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay! • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny • Usługa projektowania PCB na zlecenie • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber Zobacz również » Film z fabryki PCBWay