Skocz do zawartości

Dobór serw do platformy gąsienicowej


tumeks

Pomocna odpowiedź

Witam, ostatnimi czasy wykonałem taką platformę

niestety napędy wykonane przeze mnie nie potrafią jej ruszyć 🙁

może ktoś doradzi na jakie serwa wymienić te silniczki tak aby miał lekki zapas mocy

niestety jestem noga z mechaniki i każda wskazówka będzie dla mnie cenna 🤣

pozdrawiam serdecznie tumeks

Link do komentarza
Share on other sites

To jest serwo micro, moment 2,4kg/cm. Może by nawet pociągło, natomiast szybko się posypie a o zapasie mocy zapomnij. Pamiętaj, że tryby serw nie są przystosowane do ciągłej pracy, dlatego lepiej wybrać serwo standard z większymi i mocniejszymi trybami.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Przekonałeś mnie, ale z takim momentem na tak lekkiej platformie to chyba będę mógł orać pole 🤣

Czyli zostanę przy tych 995, wyglądają solidnie nawet 🙄

Link do komentarza
Share on other sites

są solidne, naprawdę, ale musisz je przerobić, bo przy tych serwach jest kłopotliwe, ponieważ blokada jest metalowym bolcem. W metalowych mikroserwach (w mini może też) blokady są plastikowe. Ale jak już się uporasz z blokadą to będziesz zadowolony.

Link do komentarza
Share on other sites

Brzeszczotem to rozwalisz całą przekładnię, da radę wyrwać (starajac sie wykręcić i mocno ciągnąć) jak masz dobrze trzymajace szczypce. Nie jestem pewien czy nie dałoby sie wybić gdyby rozebrać całą przekładnię, ale tego nie jestem pewien.

Link do komentarza
Share on other sites