Skocz do zawartości

Model z inventora 2011 na strone www


elmagico11

Pomocna odpowiedź

Witam. Mam nadzieje, że piszę w dobrym dziale, gdyż jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o umieszczenie mojego modelu 3d z inventora na stronie internetowej. Chodzi o to, że dostałem pracę stworzenia czegoś, ale nie wiem w jaki sposób umieścić mój model na stronie www. Prosiłbym o wszystkie możliwe jakieś sposoby, bo nie wiem jeszcze jakie pracodawca ma możliwości. Oczywiście model ten miałby się na tej stronie obracać zgodnie z naszymi 'zachciankami' oraz po wybraniu jakiegoś elementu, pokazywany był on z bliska. Jest taka możliwość? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!

Link do komentarza
Share on other sites

W zakładce aplikacje możesz wybrać "Inventor Studio" i tam robić rendery, które potem można zapisać jako obrazek. Samego modelu 3D raczej się nie da, ew. można spróbować nagrać jakiś ruch jako film i w ten sposób umieścić.

Link do komentarza
Share on other sites

Jeśli chodzi o obracanie, większość firm stosuje takie oszustwo, że robi masę fotek pod prawie każdym kątem 😉

W przypadku inventora będziesz mieć jeszcze o tyle problem, że to nie jest program do grafiki 3D. Myślę, że z jakiegoś 3ds Max byłoby Ci prościej. Problem jest taki, że musisz renderować (nawet w najbardziej prymitywnej grafice i bez oświetlenia) w aplikacji w przeglądarce. Inventor w ogóle nie posiada narzędzi, żeby np. zmieniać ilość wielokątów.

Możesz jeszce skorzystać z opcji "wymiana AEC" i potem mając plik .dwg może jakimś innym programem coś zrobisz - ale nie wiem za bardzo jak.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie