Skocz do zawartości

Model z inventora 2011 na strone www

Pomocna odpowiedź

Witam. Mam nadzieje, że piszę w dobrym dziale, gdyż jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o umieszczenie mojego modelu 3d z inventora na stronie internetowej. Chodzi o to, że dostałem pracę stworzenia czegoś, ale nie wiem w jaki sposób umieścić mój model na stronie www. Prosiłbym o wszystkie możliwe jakieś sposoby, bo nie wiem jeszcze jakie pracodawca ma możliwości. Oczywiście model ten miałby się na tej stronie obracać zgodnie z naszymi 'zachciankami' oraz po wybraniu jakiegoś elementu, pokazywany był on z bliska. Jest taka możliwość? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!

W zakładce aplikacje możesz wybrać "Inventor Studio" i tam robić rendery, które potem można zapisać jako obrazek. Samego modelu 3D raczej się nie da, ew. można spróbować nagrać jakiś ruch jako film i w ten sposób umieścić.

Jeśli chodzi o obracanie, większość firm stosuje takie oszustwo, że robi masę fotek pod prawie każdym kątem 😉

W przypadku inventora będziesz mieć jeszcze o tyle problem, że to nie jest program do grafiki 3D. Myślę, że z jakiegoś 3ds Max byłoby Ci prościej. Problem jest taki, że musisz renderować (nawet w najbardziej prymitywnej grafice i bez oświetlenia) w aplikacji w przeglądarce. Inventor w ogóle nie posiada narzędzi, żeby np. zmieniać ilość wielokątów.

Możesz jeszce skorzystać z opcji "wymiana AEC" i potem mając plik .dwg może jakimś innym programem coś zrobisz - ale nie wiem za bardzo jak.

Widziałem narzędzie które pozwalało osadzić pliki z Inventora na stronie i dało się z nimi robić dokładnie to czego oczekujesz, więc jest to do zrobienia. Postaram się poszukać 😉

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie