Skocz do zawartości

Zwariowana ładowarka Turnigy Accucell 6


switelolo124

Pomocna odpowiedź

Siemka. Jestem zielony na temat elektroniki mówię na wstępie.

Problem polega konkretnie na tym że, gdy podłączam pakiet i wybieram parametry ładowania wtedy ładowarka rusza i ładuje do 15 jednostek po czym wyskakuje komunikat Break Down tak jak z resztą widać na filmiku : https://youtu.be/Tc3bD4twuQM (zdjąłem obudowę żeby zobaczyć czy coś nie spalone ale nic nie widzę.) Co dziwne ładowarka robi co chce ja daję natężenie 0,1A i powiedzmy 5v a ona mi załącza na 5A i 10v oO

Sądzę że poszło oprogramowanie ładowarki i wiem jak podpiąć ją do komputera (tak mi się zdaje) Z lewej strony ładowarki jest miejsce na port Mini USB (stosowane w kamerach, mp3, telefonach jak nokia n95) myślę czy nie przylutować tam tego portu i spróbować połączyć ją z komputerem. Jak by to zadziałało to było by połowę sukcesu bo jeszcze by trzeba poszukać sterowników i oprogramowania do niej.

Tak więc pomóżcie rozwikłać problem, będę wdzięczny.

pozdrawiam

Załączam obrazek ze wskazanym miejscem gdzie chcę przylutować port:

Link do komentarza
Share on other sites

Przylutowanie portu nic ci nie da. Ładowarka nie ma kości odpowiedzialnych za obsługę usb. Poza tym nic tak byś nie zmienił. Ile czasu używasz tej ładowarki. Z tą nagłą zmianą natężenia to mógł by być problem ze zużytym eeprom'em choć bardziej stawiał bym na problemy z przetwornicą.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!