Tomy89 Napisano Listopad 21, 2012 Udostępnij Napisano Listopad 21, 2012 Witam wszystkich, Jestem początkujący zarówno w sprzętowym C jak i w platformach ARM. Kupiłem wstępny zestaw ewaluacyjny ZL32ARM do nauki, oraz moduł bluetooth KamodBTM-222. Skonfigurowałem UART , który bez problemu działa. Jednak nie potrafię obsłużyć modułu. Znalazłem przykładowe programy, ale na AVR. Czy mógłby mi ktoś pomóc w jakikolwiek sposób? Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Nawyk Listopad 21, 2012 Udostępnij Listopad 21, 2012 Skoro potrafisz komunikować się przez UART, to jaki właściwie masz problem? Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Tomy89 Listopad 21, 2012 Autor tematu Udostępnij Listopad 21, 2012 Zapomniałem dodać, że UART działa bez problemów, ale po kablu. Korzystam z dołączonego do zestawu ZL32ARM programatora UART. Następnie podłączam moduł bluetooth przed programator, łączę się z komputerem podając pin "1234". Włączam terminal podając odpowiedni port (COM41), prędkość(19200), ilość bitów danych(8) oraz bity stopu(1). Komunikaty są wysyłane (świadczy o tym migająca czerwona lampka na module) i nic więcej się nie dzieje. Brakuje mi biblioteki, która obsłużyłaby KamodBT-222 pod mój procesor (LPC1114) 🙁 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Bobby Listopad 22, 2012 Udostępnij Listopad 22, 2012 Jak mniemam płytka z konwerterem usb-rs232ttl jest ciągle podpięta i zasilanie przez usb też jest podpięte? Nie pamiętam dokładnie, jak był tam zrealizowany układ konwertera 5V-3,3V, ale może on coś psuje na liniach UARTa. Może spróbuj odłamać płytkę programatora. 1 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...