Skocz do zawartości

Robot sterowany zdalnie z dużej odległości


Impakt

Pomocna odpowiedź

Witam

To mój pierwszy post, poza tym jestem mega zielony i totalnie nic o robotyce nie wiem, więc proszę o wyrozumiałość 🙂

Z kolegami interesujemy się nauką, szerzej też kosmosem. Z pełną świadomością, że to tylko zabawa chcemy wybudować megaprostego robota, który mógłby pracować np. na marsie.

Jako samozwańczy szef zabawy pomyślałem, że można by przerobić zdalnie sterowany samochodzik. Nie będę Was gnębił naszymi problemami wspomnę tylko o jednym.

Czy jeśli zwiększy się antenki w samochodziku i pilocie to zasięg będzie większy?

Chcielibyśmy osiągnąć naprawdę sporą odległość np. 100 m.

Oczywiści to tylko zabawa i wiemy, że robot całe swoje istnienie spędzi na Ziemi, ale przynajmniej ta zabawa jest nieporównywalna z zabawami, jakie nastolatkowie sobie wybierają 🙂

Z góry dzięki za odp 🙂

Jeśli coś jest nie tak, proszę admina o skarcenie mnie 🙂

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay