Skocz do zawartości

Początki z drukarką i problem z wyborem.

siddawid

Pomocna odpowiedź

Witam, jak iż mi od dwóch lat po głowie chodziło kupno drukarki , to w końcu zdecydowałem się na kupno. Czytając tutaj troszkę doszło mi do rozumu, że lepiej kupić DIY zestaw. Jako, że jestem uczniem jestem ograniczony finansowo. Wybór padł na te dwa typy:

Prus I2- Grawi-Res "Drukarka 3D Prusa i2 - Reprap Zestaw DIY "

Prus I3-Grawi-Res Drukarka 3D Prusa i3 Duży LCD Ramps - Zestaw DIY

Na moją wiedzę jaką posiadam , wybrał bym Prusa I2 gdyż oś z jest na sprzęgłach , a w tym prusie i3 jest plastik.

Którą według was wybrać ?. Jestem też otwarty na wasze propozycje.

______

Komentarz dodany przez: Treker

_allegro

Wiesz, budżet zależy tylko od tego czy mi by się to spłaciło , bo część ja płacę a część ojciec mi pokryje i mówi że nie muszę oddać ( ale mu sumienie na to nie pozwala i chciał bym mu przynajmniej 1/3 z tego co da , oddać ).Więc zapewne tak do 1.4k da radę 🙂 I przepraszam za linki.

przepraszam za linki.

Najlepiej będzie, jak je poprawisz 🙂

Akurat miałem styczność tylko z droższymi drukarkami, więc może ktoś inny z forum odpowie. Jednak nadal podtrzymuje, że szukałbym czegoś bazującego na i3.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

[quate]Akurat miałem styczność tylko z droższymi drukarkami, więc może ktoś inny z forum odpowie. Jednak nadal podtrzymuje, że szukałbym czegoś bazującego na i3.

Poprawione po mojemu 🙂 No właśnie tam podałem linka do tego Prusa I3 , tylko teraz dylemat który kit 😃