Skocz do zawartości

Podłączenie dodatkowego przycisku do zwalniania elektrozaczepu


Tomek87

Pomocna odpowiedź

Witam

Potrzebuje pomocy jestem początkujący w zakresie elektroniki, mam wideodomofon na którym nie ma stałego 12V, a chce zrobić sobie przycisk do zwalniania elektrozaczepu z wewnątrz posesji. Wiem że muszę na przycisk mieć założony osobny zasilacz 12V i z tego co się dowiedziałem od producenta wideodomofonu muszę mieć założony przekaźnik. Na przekaźniku moja wiedza się kończy, jak to wszystko ze sobą porzenić.

Wideo domofon ORNO Bastion 7, elektrozaczep z pamięcią, przekaźnik pulsar awz510, przycisk dzwonkowy.

Link do komentarza
Share on other sites

Cześć, dlaczego nie kupiłeś takiego z obsługą dodatkowego wyzwalania furtki? Zadzwoń jeszcze raz do producenta i dopytaj gdzie wsadzić ten przekaźnik, bo moim zdaniem jest niepotrzebny. Wysyłasz 12V poprzez włącznik do elektrozamka i po sprawie. Masz dodatkowe przewody pociągnięte od włącznika do furtki ? Chociaż jeden...

Link do komentarza
Share on other sites

Jakbyś wstawił linki do tego sprzętu to chętniej by Ci ktoś pomógł.

Obstawiam że musisz przyciskiem sterować przekaźnikiem i dopiero przekaźnik włącza elektrozaczep.

Ty chcesz osobnym przyciskiem ten zaczep sterować czy wbudowanym.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Dwa kliknięcia, kilkanaście znaków później.... Wiem tyle:

Obsługuje 2 wejścia, można więc sterować np. bramą i elektrozaczepem w furtce