Skocz do zawartości

Wybór stacji lutowniczej do 150zł

Yoshua-chan

Pomocna odpowiedź

Dzień dobry. 

Ostatnio chciałem kupić stację lutowniczą. Dotychczas używałem lutownicy transformatorowej mojego taty do lutowania goldpinów i innych komponentów THT, ale grzeje się dosyć wolno i nagrzewa się jej obudowa, więc przydałoby mi się coś bardziej poręcznego. Jestem początkujący w elektronice, więc nie lutuję elementów SMD, chociaż dobrze by było gdybym mógł takie też lutować w przyszłości. Zastanawiałem się nad czymś z serii 936 albo 937, między innymi nad 937D+ i zauważyłem, że są one produkowane przez wielu różnych producentów. Czy jest jakaś zauważalna różnica pomiędzy odpowiadającymi wariantami wśród innych producentów? Jeśli tak, to który wariant lepiej wziąć? Czy są jakieś lepsze stacje dostępne w tej cenie? Maksymalny budżet to 150zł, ale wolałbym coś mniej więcej do 120zł.

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. 

@Yoshua-chan zerknij na dwie stacje, które rekomendujemy do naszego niezbędnika warsztatowego (w akcesoriach do tego zestawu): https://botland.com.pl/pl/zestawy-i-kursy-forbot/10849-forbot-niezbednik-warsztatowy-konfigurator-5903351240383.html Wiele osób korzysta z tych dwóch modeli i raczej nikt nie narzeka 🙂

@Treker Chyba się skuszę na 936AH, ponieważ jako jedyna z tych dwóch jest w magazynie. Dzięki wielkie za pomoc. Nie wiem też jaki Forbot ma stopień kontaktu z Botlandem, ale zauważyłem, że na stronie Waszego zestawu 936AH jest oznaczona jako 75W, jednak gdy kliknie się w link wychodzi na to, że jednak jest to 80W, więc pomyśłałem, że podzielę się spostrzeżeniem. 

Jeszcze raz, dzięki za pomoc 😆

Hej. Może jeszcze zobacz w innych sklepach. Mam 937D od firmy Yihua i bardzo podoba mi się wyświetlacz, dzięki któremu mogę precyzyjnie ustawić temperaturę. W dodatku kupiłem ją za około 95 zł😉.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg