VisaTesson Napisano Lipiec 17, 2021 Udostępnij Napisano Lipiec 17, 2021 Witam serdecznie, wiadomo nie od dziś, że najważniejsza jest praktyka i doświadczenie. Ale mam do was moi drodzy pytanie, interesuje się ogólnie informatyką, elektroniką ale z zawodu jestem mechanikiem a pracuję jako kierowca autobusu. Jako, że chce Sobie zapewnić alternatywę w postaci umiejętności lutowania, wiedzy z zakresu elektroniki chciałbym zrobić Sobie kwalifikacyjny kurs zawodowy 2-letni, taka dawna zawodówka. Jako iż nie ma kierunku elektroniki a są np. Technik Elektryk albo Mechatronik to chciałbym się dowiedzieć co będzie najbardziej zbliżone i co byście bardziej polecili. Pozdrawiam 🙂 1 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
H1M4W4R1 Lipiec 23, 2021 Udostępnij Lipiec 23, 2021 Mechatronik to połączenie elektroniki i mechaniki. Znajomy kończył na polibudzie i jako pracę inżynierska robił jakieś urządzenie na Arduino. Elektryk to głównie 230V, ewentualnie skrętka. Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
SOYER Lipiec 23, 2021 Udostępnij Lipiec 23, 2021 @VisaTesson cześć, jeśli chcesz rozwijać pasję, to rób przez te dwa lata kolejne kursy forbota, jeśli chcesz mieć alternatywę dla obecnego zawodu, zrób kurs spawacza, albo operatora koparki. To tak pół żartem, pół(większe) serio. Większy fun przy pierwszej opcji. Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
H1M4W4R1 Lipiec 23, 2021 Udostępnij Lipiec 23, 2021 (edytowany) 43 minuty temu, SOYER napisał: kurs spawacza Z tym się zgodzę... Chociaż jak masz wysoką kreatywność to wystarczy domowy kurs spawacza i spawanie fikuśnych ram 😉 (ta druga połowa to bardziej żartem) Edytowano Lipiec 23, 2021 przez H1M4W4R1 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...