BeeKeyPro Napisano 3 stycznia Udostępnij Napisano 3 stycznia Czy tworzyliście kiedyś jakieś muzyki w Arduino? Jeśli tak bardzo bym prosił o podzielenie się swoimi projektami (: Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Treker (Damian Szymański) 3 stycznia Udostępnij 3 stycznia @BeeKeyPro witam na forum 🙂 Czym dokładnie jesteś zainteresowany w kontekście muzyki? Jakieś niestandardowej kontrolery, generatory oryginalne instrumenty? Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
74HC04 3 stycznia Udostępnij 3 stycznia Polecam funkcję tone() Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Philip 4 stycznia Udostępnij 4 stycznia Kiedyś tworzyłem za pomocą funkcji tone() rożne znane melodie. Trochę żmudna robota, ale działa. https://www.arduino.cc/en/Tutorial/BuiltInExamples/toneMelody Podsyłam rozpiskę rożnych częstotliwości z odpowiadającymi im dzwiękami. Pozdrawiam 2 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Polecacz 101 Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay! • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny • Usługa projektowania PCB na zlecenie • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber Zobacz również » Film z fabryki PCBWay
AntekBezak 4 stycznia Udostępnij 4 stycznia Za pomocą tone() można też silnikami krokowymi sterować i wtedy też wydają różne dźwięki. Youtube jest pełen filmików z orkiestrami złożonymi z takich silników, fajna sprawa. 1 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
jand 4 stycznia Udostępnij 4 stycznia 4 godziny temu, AntekBezak napisał: Youtube jest pełen filmików Istotnie, np. taki Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
AntekBezak 4 stycznia Udostępnij 4 stycznia @jand Właśnie o tym mówiłem Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Santiago 4 stycznia Udostępnij 4 stycznia Niesamowite ! Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
BeeKeyPro 11 stycznia Autor tematu Udostępnij 11 stycznia @Philip O tak! O to mi właśnie chodzi, jestem dopiero bardzo początkujący w elektronice ale programuję już w arduino. Kilka razy udało mi się stworzyć własną muzykę, ale tak jakoś nie była najlepsza. Jeśli ktoś inny ma jakiś kod z arduino bardzo bym prosił o podzielenie się! :D Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Philip 14 stycznia Udostępnij 14 stycznia (edytowany) Dnia 11.01.2024 o 13:46, BeeKeyPro napisał: Jeśli ktoś inny ma jakiś kod z arduino bardzo bym prosił o podzielenie się! 😄 @BeeKeyPro zamieszczam przykładowy kod muzyki z Gwiezdnych Wojen, który kiedyś kilka lat temu zrobiłem. Chciałem go przerobić, aby nie był napisany na delay'ach, ale nigdy nie było czasu, jednakże wartości opóźnień są tam ważne. #define NOTE_B0 31 #define NOTE_C1 33 #define NOTE_CS1 35 #define NOTE_D1 37 #define NOTE_DS1 39 #define NOTE_E1 41 #define NOTE_F1 44 #define NOTE_FS1 46 #define NOTE_G1 49 #define NOTE_GS1 52 #define NOTE_A1 55 #define NOTE_AS1 58 #define NOTE_B1 62 #define NOTE_C2 65 #define NOTE_CS2 69 #define NOTE_D2 73 #define NOTE_DS2 78 #define NOTE_E2 82 #define NOTE_F2 87 #define NOTE_FS2 93 #define NOTE_G2 98 #define NOTE_GS2 104 #define NOTE_A2 110 #define NOTE_AS2 117 #define NOTE_B2 123 #define NOTE_C3 131 #define NOTE_CS3 139 #define NOTE_D3 147 #define NOTE_DS3 156 #define NOTE_E3 165 #define NOTE_F3 175 #define NOTE_FS3 185 #define NOTE_G3 196 #define NOTE_GS3 208 #define NOTE_A3 220 #define NOTE_AS3 233 #define NOTE_B3 247 #define NOTE_C4 262 #define NOTE_CS4 277 #define NOTE_D4 294 #define NOTE_DS4 311 #define NOTE_E4 330 #define NOTE_F4 349 #define NOTE_FS4 370 #define NOTE_G4 392 #define NOTE_GS4 415 #define NOTE_A4 440 #define NOTE_AS4 466 #define NOTE_B4 494 #define NOTE_C5 523 #define NOTE_CS5 554 #define NOTE_D5 587 #define NOTE_DS5 622 #define NOTE_E5 659 #define NOTE_F5 698 #define NOTE_FS5 740 #define NOTE_G5 784 #define NOTE_GS5 831 #define NOTE_A5 880 #define NOTE_AS5 932 #define NOTE_B5 988 #define NOTE_C6 1047 #define NOTE_CS6 1109 #define NOTE_D6 1175 #define NOTE_DS6 1245 #define NOTE_E6 1319 #define NOTE_F6 1397 #define NOTE_FS6 1480 #define NOTE_G6 1568 #define NOTE_GS6 1661 #define NOTE_A6 1760 #define NOTE_AS6 1865 #define NOTE_B6 1976 #define NOTE_C7 2093 #define NOTE_CS7 2217 #define NOTE_D7 2349 #define NOTE_DS7 2489 #define NOTE_E7 2637 #define NOTE_F7 2794 #define NOTE_FS7 2960 #define NOTE_G7 3136 #define NOTE_GS7 3322 #define NOTE_A7 3520 #define NOTE_AS7 3729 #define NOTE_B7 3951 #define NOTE_C8 4186 #define NOTE_CS8 4435 #define NOTE_D8 4699 #define NOTE_DS8 4978 void setup() { pinMode(17,OUTPUT); } void loop() { tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(250); noTone(17); delay(350); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(250); noTone(17); delay(350); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(375); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,46); //fis1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(375); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(63); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(375); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,44); //f1 delay(125); noTone(17); delay(225); tone(17,73); //d2 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,87); //f2 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,82); //e2 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(750); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,87); //f2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,82); //e2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,123); //h2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,110); //a2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(125); noTone(17); delay(225); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(250); noTone(17); delay(10000); } Pozdrawiam serdecznie Edytowano 14 stycznia przez Philip Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
ethanak 14 stycznia Udostępnij 14 stycznia Można wydłubać z kodu robota Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
BeeKeyPro 14 stycznia Autor tematu Udostępnij 14 stycznia @Philip Woww! Supcio jutro zgram kod na arduino i sprawdzę 🙂 9 godzin temu, Philip napisał: @BeeKeyPro zamieszczam przykładowy kod muzyki z Gwiezdnych Wojen, który kiedyś kilka lat temu zrobiłem. Chciałem go przerobić, aby nie był napisany na delay'ach, ale nigdy nie było czasu, jednakże wartości opóźnień są tam ważne. #define NOTE_B0 31 #define NOTE_C1 33 #define NOTE_CS1 35 #define NOTE_D1 37 #define NOTE_DS1 39 #define NOTE_E1 41 #define NOTE_F1 44 #define NOTE_FS1 46 #define NOTE_G1 49 #define NOTE_GS1 52 #define NOTE_A1 55 #define NOTE_AS1 58 #define NOTE_B1 62 #define NOTE_C2 65 #define NOTE_CS2 69 #define NOTE_D2 73 #define NOTE_DS2 78 #define NOTE_E2 82 #define NOTE_F2 87 #define NOTE_FS2 93 #define NOTE_G2 98 #define NOTE_GS2 104 #define NOTE_A2 110 #define NOTE_AS2 117 #define NOTE_B2 123 #define NOTE_C3 131 #define NOTE_CS3 139 #define NOTE_D3 147 #define NOTE_DS3 156 #define NOTE_E3 165 #define NOTE_F3 175 #define NOTE_FS3 185 #define NOTE_G3 196 #define NOTE_GS3 208 #define NOTE_A3 220 #define NOTE_AS3 233 #define NOTE_B3 247 #define NOTE_C4 262 #define NOTE_CS4 277 #define NOTE_D4 294 #define NOTE_DS4 311 #define NOTE_E4 330 #define NOTE_F4 349 #define NOTE_FS4 370 #define NOTE_G4 392 #define NOTE_GS4 415 #define NOTE_A4 440 #define NOTE_AS4 466 #define NOTE_B4 494 #define NOTE_C5 523 #define NOTE_CS5 554 #define NOTE_D5 587 #define NOTE_DS5 622 #define NOTE_E5 659 #define NOTE_F5 698 #define NOTE_FS5 740 #define NOTE_G5 784 #define NOTE_GS5 831 #define NOTE_A5 880 #define NOTE_AS5 932 #define NOTE_B5 988 #define NOTE_C6 1047 #define NOTE_CS6 1109 #define NOTE_D6 1175 #define NOTE_DS6 1245 #define NOTE_E6 1319 #define NOTE_F6 1397 #define NOTE_FS6 1480 #define NOTE_G6 1568 #define NOTE_GS6 1661 #define NOTE_A6 1760 #define NOTE_AS6 1865 #define NOTE_B6 1976 #define NOTE_C7 2093 #define NOTE_CS7 2217 #define NOTE_D7 2349 #define NOTE_DS7 2489 #define NOTE_E7 2637 #define NOTE_F7 2794 #define NOTE_FS7 2960 #define NOTE_G7 3136 #define NOTE_GS7 3322 #define NOTE_A7 3520 #define NOTE_AS7 3729 #define NOTE_B7 3951 #define NOTE_C8 4186 #define NOTE_CS8 4435 #define NOTE_D8 4699 #define NOTE_DS8 4978 void setup() { pinMode(17,OUTPUT); } void loop() { tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(250); noTone(17); delay(350); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(250); noTone(17); delay(350); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(375); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,46); //fis1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(375); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(63); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(375); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,41); //e1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,44); //f1 delay(125); noTone(17); delay(225); tone(17,73); //d2 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,87); //f2 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,82); //e2 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(750); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(183); noTone(17); delay(100); tone(17,37); //d1 delay(62); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,65); //c2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,62); //b1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,55); //a1 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,73); //d2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,87); //f2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,82); //e2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,123); //h2 delay(500); noTone(17); delay(100); tone(17,110); //a2 delay(250); noTone(17); delay(100); tone(17,98); //g2 delay(125); noTone(17); delay(225); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(125); noTone(17); delay(100); tone(17,49); //g1 delay(250); noTone(17); delay(10000); } Pozdrawiam serdecznie 1 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Pomocna odpowiedź
Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto w ~20 sekund!
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj się »Zaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się »