toch88 Napisano Luty 1, 2011 Udostępnij Napisano Luty 1, 2011 Witam wszystkich !! Mam pytanie dostałem w prezencie płytkę ZL ARM 27, ze sklepu KAMAMI. Mam kilka pytań otóż w µC może nie jestem jakiś tam super zielony, ale z uwagi na fakt że coś posiadam nauczyłbym się ARMów. technika cyfrowa i analogowa jest mi nie obca, ale dopiero zaczynam się nią interesować - tak to tylko szkoła ..., z µC to tylko niestety 8051 jeszcze na DSMka i jak to na szkołę przystało Jagoda+ASSEMBLER za pan brat, skubnąłem trochę PLD VHDL, Altera, no i sterowniki programowalne PLC (simensa). W programowaniu czuję się dobrze: C++, PHP dawno temu Pascal, ale szybko się uczę programować w nowych językach. Także od kwestii programistycznej nie będzie problemów. Najbardziej kuleję jednak z braku wiedzy na temat jak to się robi... brak mi obeznania. Nie długo zaczynam naukę AVR atmeg16 wydaje się łatwe(podstawy). Pierwsze z pytań: - Czym się różnią oznaczania LPC111x np od STM32F103v ? czy to tylko inny typ obudowy. Pytam gdyż szukałem materiałów do nauki Cortex-M3 i natrafiłem na kurs na tej stronie. -Skąd brać informacje? Rozumiem że interenet, ale interesuje mnie coś bardziej konkretnego takiego jak wasze kursy ARMów. -Zdaje sobie sprawę że czytając nie nauczę się zbyt wiele, bo tak jest z programowaniem, trzeba usiąść i mucić kod. Razem z zestawem dostałem książkę STM32 hmm niby tam wszystko jest napisane, ale jest tam taki bałagan że ała . Książka zapewne ma służyć jako poradnik dla osób które się "przesiadają" np z AVR na ARM bo słabo ją rozumiem... Czytać potrafię bo nawet nieźle opanowałem to po książce Antoniego Plamitzera Maszyny Elektryczne jak ktoś czytał to wie o czym mówię. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przeczytanie mojego pierwszego wpisu. __________ Komentarz dodany przez: Treker Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...