Skocz do zawartości

Microchip - Sample


piotreks-89

Pomocna odpowiedź

Witam!

Mam do was pytanie. Wiem, że spotkam się w tym temacie z przeciwnymi opiniami 😉 Tych, którzy chcą tylko krytykować i tylko po to nabić sobie posty proszę, żeby w ogóle tu nie pisali.

Osobiście zamawiałem w tym roku sample jednej z firm (nie będę mówił jakiej 😉 ) i przyszły. Nie były to ilości obłędne, bo 13 sztuk 😉 Chciałem się was zapytać jak to jest z samplami Microchip-a. Opłacają wszystko (tzn cło, przesyłkę itp.)? Moim minusem w tym przypadku jest brak posiadania firmy i nie jestem studentem (chodzę do gimnazjum).

Na przykład firma Texas Instruments wysyła sample, ale nie zawsze za darmo. Raz każą sobie płacić raz nie. Ogólnie to chodzi o firmę Fed-ex i znaczki skarbowe.

Więc jeśli coś wiecie to proszę o odpowiedź 😉 Najlepiej jakbyście podawali wasze własne praktyczne doświadczenia z tym producentem.

Link do komentarza
Share on other sites

Ja już nieraz zamawiałem sample z microchipa i bardzo sobie je chwalę. Przesyłka jest darmowa, na każde 30 dni możesz zamówić dwie paczki po 3 sztuki z dwóch rodzajów scalaków co łącznie daje 12 sztuk. Ja sobie zamówiłem kilka rodzajów mikrokontrolerów, mostki H i układy do podczerwieni. Przesyłka jest darmowa, czeka się około trzech tygodni na przyjście. Zamówione przeze mnie próbki działają jak należy więc nie ma miejsca sytuacja, żeby producent na próbki wysyłał produkty gorszej jakości co miało miejsce w innej firmie z której zamawiałem.

W formularzu zamówienia musisz podać swoje dane, dziedzinę jaką się zajmujesz i informacje o projekcie do jakiego chcesz wykorzystać próbki. Ja zarejestrowałem się z maila uczelnianego i jestem studentem i mam wrażenie, że moje podania przechodzą z automatu, ale w twoim wypadku może być inaczej.