Skocz do zawartości

Kurs programowania uC AVR w C (WinAVR, Kurs AVR-GCC)


Pomocna odpowiedź

Miło mi poinformować wszystkich czytelników naszego wortalu, że już od 1 października 2008r, na naszej stronie będzie pojawiał się internetowy kurs programowania mikroprocesorów AVR firmy Atmel w języku C. Kurs będzie prowadzony przez abxyz.

Po więcej informacji zapraszam na ]kursC.forbot.pl

Zapraszam do komentowania na forum 🙂

Warto sprawdzić:

Kurs Bascom AVR

Kurs C dla ARM

Drugi kurs C dla ARM

Link to post
Share on other sites

Fantastyczny pomysł - moje szczere gratulacje!

Czy jest przewidziany projekt jakiegoś "zestawu uruchomieniowego" (tak jak miało to miejsce przy "Mikroprocesorowej Oślej Łaczce") ?

Skoro pierwsza lekcja już za kilka dni, to jeszce sporo czasu by coś takiego zmajstrować ?

Link to post
Share on other sites

Nie, kurs będzie prowadzony z użyciem płytki stykowej 😉

Uznaliśmy, że takie rozwiązanie będzie lepsze i praktyczniejsze dla użytkowników 😉

Link to post
Share on other sites
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Nie, kurs będzie prowadzony z użyciem płytki stykowej 😉

Uznaliśmy, że takie rozwiązanie będzie lepsze i praktyczniejsze dla użytkowników 😉

I masz racje 😃

A co do kursu to właśnie tego mi brakowało 😉 i jedna rzecz... Nie udostępniajcie tego innym forom 😉 trzeba zwiększyć zainteresowanie diodą xD

Krótko = BRAVO!

Link to post
Share on other sites

hehe Jak zapewne duźo uźytkowników poczatkujących z forum i ja też sie "najaralem" tym że powstanie takowy kurs.

Na dodatek już zamuwiłem dzisiaj stk200/300 !!! także już nie ma odwrotu i znów wpadne w ten programistyczny nałóg ,pamietam jak samodzielnie probówalem stworzyc system logowania i rejestracji uzytkownikow na stronach internetowych, dzien i noc myslalem jak mozna to czyli kolejne cele uzupelnic kodem php/mysql.

Część z was tez zapewne miala taki nałóg szukania odpowiedzi na zagadki ktore sie samemu wymyślalo przy poprzednich trudnosciach 😃 ale jak to mowiął (moj probosz po kolędzie) "chleb smakuje najlepiej po ciezkiej pracy".

P.s

Master dobrze gada ja bym proponowal aby dostep do kursu mialy osoby z kontem na forbot.pl .

wkoncu kurs C bedzie tak porzadany ze komus zrobienie konta na forum nie stanie zadnym problemem a bedzie pewnie czesciej odwiedzal forum i moze cos wyskrobie jeszcze madrego i komus pomoze 😃 (sam kiedys takiemu czemus uleglem for e.x. elektroda.pl)

Komentarz dodany przez: treker:

Proszę nie usuwać dopisków dodanych przez administratora 😤

Zdania zaczynamy z wielkiej litery.

Popraw pisownie ❗

 

Kolejne lekceważenie i usunięcie mojego dopisku poskutkuje ostrzeżeniem.

Link to post
Share on other sites

Spoko, miejmy nadzieję ,że będzie to kurs dla osób które są zielone i dopiero zaczynają.

Ja zaczynam dopiero zabawę a mikrokontrolerami i czytam kilka kursików, w jednym deklaracja portów jest inaczej a w drugim też.

Mam nadzieję że będą opisywane różne metody deklaracji jak np:

DDRB=0x03

PORTB=0x02

sbi(DDRB,PB1)

sbi DDRB,0

sbi DDRB,1

sbi PORTB,0

cbi PORTB,1

Fajnie bylo by aby opisane były by te opisy no i jeszcze te z przesunięciem bitowym

DDRB != (1<

PORTB &=~(1<

PORTB |=(1<

Liczę na to ,że kurs będzie zrozumiały prosty przejrzysty i dużo z niego będzio można się dowiedzieć.

Pozdrawiam i dodaję linka do kursu do mojego opisu gg oraz linka na moją stronkę 😃

Link to post
Share on other sites

...ja bym proponowal aby dostep do kursu mialy osoby z kontem na forbot.pl .

wkoncu kurs C bedzie tak porzadany ze komus zrobienie konta na forum nie stanie zadnym problemem a bedzie pewnie czesciej odwiedzal forum i moze cos wyskrobie jeszcze madrego i komus pomoze 😃 (sam kiedys takiemu czemus uleglem for e.x. elektroda.pl)...

No dokładnie o to mi chodziło 😃 przecież chyba Nasi Szanowni Admini nie byli by tacy głupi by tego nie zrobić 😃❓ prawda ❓ , prawda ❗❓, prawda ❗ :!: ❗❓

...Master dobrze gada...

No a jak 😃 Tak jak zawsze 😋

Link to post
Share on other sites
No bardzo fajnie następny kurs na forum 🙂 czyżbym ja to zapoczątkował... 😉 nie żartuje tylko tak sobie 😃

Jeżeli już blokować dostęp do jednego kursu to sugeruje zrobić to z całym działem z artami bo jakby nie było to znajduje się tam sporo informacji.

pozdro

ŚWIĘTA RACJA! dziennie przecież jest pełno gości 😉 a co szkodzi się zalogować 😃 ja nawet w lato z komórki na plaży sobie siedziałem na diodzię 😃 i nawet pare razy pisałem posty i nie miałem z tym problemu (jedyny to był taki że w operze {przynajmniej u mnie} mogę mieć do 456 kb przetransferowanych xD 😃 a w niektórych artach jest tego więcej {ale to nie ma znaczenia xD}) 😋 Ikar... -> popieram 😃

Link to post
Share on other sites

Nie będziemy blokować nikomu dostępu do kursu, jak i do artykułów. Powód jest prosty, taka sytuacja zalała by diodę setkami fikcyjnie rejestrowanych użytkowników. Jak ktoś się zainteresuje tematyka wortalu, to i tak się zarejestruje i tak.

Master, nie masz jakiegoś ładniejszego avatara 🙂❓

Link to post
Share on other sites

yeaaahhh ! 😋 Wkońcu zmuszę się do nauki C... bascom jakoś do mnie nie przemawiał - wychodzi z użytku a za ogólne poradniki C nie tylko dla uC jakoś nie moglem się zabrać...

Proponuje tylko jedno rozwiązanie - spis elementów potrzebnych w kursie (coby można było wcześniej zamówić całość a nie dokupywać później na ~30 razy po każdej cześć kursu... to tylko taka prośba ;] ) .

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Anonim
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.