Skocz do zawartości

Premiera Nao

zerek

Pomocna odpowiedź

Witajcie

Dla jasności napiszę że jestem tu nowy (pierwszy post) nie jestem studentem mechatroniki ani programistą. Od kilku dni mam jakąś... obsesję na punkcie zakupu robota - nie chcę niczego składać, programować itp. interesuje mnie gotowy robot na którego można by ściągać aplikacje podobnie jak do smartfonów. Chciałbym by robot był użytkowy właśnie dzięki wcześniej wspomnianym aplikacjom np. ściągnął z sieci dowcip, pogodę, wiadomości i mniej więcej w ten sposób komunikował się z użytkownikiem (ze mną) mam nadzieję że każdy jest w stanie domyśleć się do czego zmierzam.

Przekopałem googla pod najróżniejszymi hasłami (robot, masowa produkcja, robot użytkowy,komercyjny,rozrywkowy,sex robot 😋 _nieważne_)

Zmierzam do faktu że nie znalazłem prawie nic, jedyne co spełnia w jakimś stopniu moje wymagania jest Nao który kosztuje jakieś 4K euro - czyli puki nie wejdzie do masowej produkcji mogę o nim zapomnieć...

Orientuje się ktoś może kiedy rozpocznie się masowa produkcja ? jedyne do czego mnie

udało się dokopać a jest również na tym forum to informacja że pod koniec tego roku,
no ale kurdę przecież już mamy drugą połowę października i żadnych dodatkowych

informacji.

A tak z innej beczki może ktoś ma jakąś alternatywę dla Nao, taką co jest powiedzmy w trakcie projektowania... zawsze chętnie rzucę okiem na coś nowego.

PS: i żeby ta alternatywa w przypadku masowej produkcji nie przekroczyła ceny 5.000zł

bo więcej raczej nie dam rady uzbierać.

Uważam że jesteś w błędzie znalazłem w sieci ciekawy materiał na temat Nao, konkretnie prezentacje TV https://www.youtube.com/watch?v=s5nSUwSZXOs

Jeżeli nie chcesz oglądać całości przejdź do czwartej minuty, tam podana jest cena 5.000 Euro

i informacja że kiedy Nao wejdzie do masowej produkcji końcowy produkt będzie w znacznie niższej cenie.

Oczywiście brak jakichkolwiek konkretów dlatego pytanie kieruję na tym forum do osób zainteresowanych Nao.