Skocz do zawartości

Światłolub na płytce innej niż PDU 21

Ven_64

Pomocna odpowiedź

Witam, zabrałem się do budowy światłoluba, zamówiłem kit do jego budowy, lecz zamiast płytki PDU 21 przysłali mi coś takiego 😤 :

Ma to coś 7 na 5 cm i 432 styki.

Pytanie brzmi czy te styki są jakoś połączone, czy też nie? Jeśli są, to prosiłbym o rozkład tych połączeń. Prosze też o radę, jak to połączyć w przeciwnym wypadku. Pytanie może banalne ale jestem laikiem.

Naprawdę łatwiej Ci jest napisać takiego posta ze zdjęciami niż wziąć do ręki miernik i zmierzyć? 🤯

A gdybyś się bliżej przyjrzał płytce (zamiast wpadać w doła) to zobaczyłbyś, że między otworami nie ma miedzi więc i połączeń też nie ma. To moim zdaniem najfajniejsza płytka jak mogła Ci się przytrafić, bo dzięki brakowi jakichkolwiek ścieżek możesz zupełnie dowolnie rozmieścić elementy i połączyć je drucikami.

A może napisałbyś jeszcze, co konkretnie budujesz (jakiś link?) bo światłolub to bardzo ogólna nazwa i skąd mamy wiedzieć czego naprawdę potrzebujesz?

EDIT: Mirek - widzę, że zdziwiła Cię ta sama rzecz co i mnie. Spodziewam się pewnej odpowiedzi. Ciekawe, czy zgadłem?

Dzięki za szybką odpowiedz, światłoluba robię na podstawie tutejszego poradnika (myśle, że link nie potrzebny). Problem widzę w tym, jak mam podłączyć mostek H (Mam przylutować do płytki, a potem przewody do wystających nóżek? Czy wsadzić wszystko i zlutować?)

Ps. Nigdy do czegoś takiego nie lutowałem.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!