Skocz do zawartości

Wydzielone z: 10 książek GW Helion o elektronice, które musisz przeczytać!


hjk20012

Pomocna odpowiedź

Witam,

jestem na razie "zielony" w temacie robotyki, czy programowania. Cała moja wiedza, to kurs elektroniki i arduino zawarty w tym serwisie oraz 2 kursy z youtube.

Mam pytanie: Jakie książki powinienem wybrać, aby zwiększyć swój zakres wiedzy o robotyce (elektronice, arduino i mechanice).

Chciałbym po przeczytaniu tych lektur przykładowo umieć wykonać robota jeżdżącego np. na gąsienicach, sterowanego przy pomocy pilota (np. przy pomocy podczerwieni), sterować silnikami, serwami itp. itd.

Link do komentarza
Share on other sites

Powiem tak: jestem uczniem 2 klasy gimnazjum i mam średnią ocen 6,00. Zatem angielski znam ,jak na ucznia, bardzo dobrze. Jednak uczeń gimnazjum, mimo tego, że zna niemal 100% materiału nie jest w stanie dogadać się po angielsku, ani zrozumieć żadnego tekstu pisanego w praktyce.

Link do komentarza
Share on other sites

To nie jest prawda. Ja w 2 klasie gimnazjum (3 lata temu) czytałem książki angielskie w oryginale. To program nauczania jest niewiele wart, i to nie tylko z angielskiego ale z każdego przedmiotu. Poza tym osiągalność 6.0 nie świadczy o szkole dobrze.

Ale na temat:

Zacząłbym od podstaw C.

Zainstaluj Visual Studio i opanuj te cztery lekcje:

http://xion.org.pl/files/texts/mgt/html/1_2.html

http://xion.org.pl/files/texts/mgt/html/1_3.html

http://xion.org.pl/files/texts/mgt/html/1_4.html

http://xion.org.pl/files/texts/mgt/html/1_5.html

To są solidne podstawy, praktycznie wszystko co na razie musisz znać z C.

Kup:

Zrób kurs z Forbota, a potem zacznij budować co chcesz. Jak będziesz z czymś miał problem to najpierw szukaj w Google, potem pytaj na forum. Dasz radę.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!