Skocz do zawartości

[C] Programator AVR dla początkującego

Adios

Pomocna odpowiedź

Witam

Ponieważ jest to mój pierwszy post na forum, na początku chciałem wszystkich serdecznie przywitać 😃 .

Jestem początkujący i uczę się głównie z książek oraz Forbota. Chciałem zabrać się za programowanie AVR, więc kilka dni temu zakupiłem "Język C dla mikrokontrolerów AVR" T. Francuza i pierwszym problemem, który napotkałem jest znalezienie odpowiedniego programatora, który mógłby być używany z poziomu Atmel Studio 🙁 .

Chodzi mi głównie o to, aby jak najłatwiej zacząć moją przygodę z mikroklockami.

Szukałem po różnych sklepach i nie znalazłem innych jak USBasp(do tego programatora potrzebny jest zewnętrzny program), które by były w miarę przystępnej cenie (do 100zł).

Czy zna ktoś może jakiś ciekawy programator w rozsądnej cenie?

Jeśli tak, to prosiłbym o link do sklepu, gdzie mogę takowy znaleźć.

Z góry dzięki za pomoc 🙂

Chumanista od USBasp chciałem "uciec", ponieważ autor książki (i jednocześnie artykułu z twojego linku) pokazuje wszystko na formacie .elf i zdecydowanie odradza korzystanie z tych programatorów, zresztą chciałem uniknąć problemów z wykrywaniem tego sprzętu przez komputer, na których opisy trafiałem (niestety, nie pamiętam już gdzie, bo dość sporo internetów przekopałem w poszukiwaniu odpowiedzi).

A z jakiego IDE korzystasz?

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

No niestety, ale na oryginał mnie nie stać, a klona AVR ISP mk II nie mogę znaleźć poza Botlandem, gdzie jest wspierany przez Atmel Studio tylko do wersji 6.2 😐