Skocz do zawartości

Propozycje projektów do realizacji na STM32F103RB


petrosx97

Pomocna odpowiedź

Witam!

Jestem początkujący, jeśli chodzi o zabawę z płytkami Nucleo, a można powiedzieć, że zostałem już rzucony na głęboką wodę. W tym semestrze na uczelni mam projekt z Układów Cyfrowych i Mikroprocesorów na takiej właśnie płytce. Razem z większością osób  grupy zakupiliśmy płytkę F103RB, widziałem, że na stronie są kursy i poradniki krok po kroku związane z tą płytką, więc na pewno będzie to przydatne, jednak szukam pomysłu na coś bardziej rozbudowanego, niż zapalająca się dioda po naciśnięciu przycisku. Termometr (w jakiejkolwiek postaci) raczej odpada, bo moi znajomi już się na to rzucili. Myślałem o barometrze, wilgotnościomierzu lub nawet zegarze cyfrowym, tylko nie znam stopnia trudności tych rzeczy, ani też nie wiem za bardzo jak się za coś takiego zabrać, bo tak jak mówiłem, jestem zupełnie zielony. Prosiłbym o jakąś podpowiedź w sprawie pomysłów na powyższe projekty, albo nawet propozycje jakiś nowych przeze mnie nieopisanych. Z góry dziękuję za pomoc, będę bardzo wdzięczny!

Link do komentarza
Share on other sites

A jeżeli chodzi o ten barometr, wilgotnościomierz czy też zegar? Jak to wygląda jeśli chodzi o stopień trudności i skomplikowania? Czy ktoś zupełnie początkujący byłby w stanie stworzyć coś tego typu? Kursy tak czy siak będę robił, ale nie mam czasu, żeby szukać w nich inspiracji do projektu, bo temat muszę sobie znaleźć najpóźniej do jutra.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay