Skocz do zawartości

Wątek zbiorczy: powitania użytkowników

Treker

Pomocna odpowiedź

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Witam wszystkich,
mam na imię Mateusz. Mam 27 lat, jestem z zawodu informatykiem. Zainteresowałem się elektroniką i Arduino, aby w przyszłości pójść w kierunku IoT. Kursy bardzo mi się podobają, i o ile znam jako tako komputery czy Linuksy to przygodę z podstawami elektroniki dopiero zaczynam. Pozdrawiam serdecznie.

• Lubię! 2

Witam

Jestem Krzysiek, mam 23 lata, studiuje elektrotechnike o specjalizacji automatyki z rok temu zainteresowałem się Arduino i tak o to trafiłem na ten kurs i ze znajomym tworze pojazd który będzie sterowany przez pilot telewizyjny i zaczynam działać na ukladzie FPGA z FORBOTA.

• Lubię! 2

Cześć, jestem Kamil, z wykształcenia elektronik, z zamiłowania informatyk. Mam 28 lat, Raspberry(z waszym zestawem) dostałem na urodziny od drugiej połówki i mam zamiar się nim pobawić. Nie mam chwilowo żadnego szczególnego projektu na oku ale platformy wbudowane oferują wiele - więc się okaże, co z tego wyjdzie.

PS: Głupio przyznać ale na forum wpadłem już z pierwszym problemem ^.^

• Lubię! 1

Witam, po dłuższej przerwie od robotyki wróciłem do majsterkowania, więc wracam i na forum 🙂 Chociaż pod nowym nikiem, bo mi wstyd trochę za różne głupoty :/ Ale nie ważne, nazywam się Krzysztof i niedługo planuję opisać swojego pierwszego udanego robota. Nic wielkiego, ale przez parę lat mojej nieobecności mało kto tu coś opisał, więc czemu nie? Teraz słowo się rzekło, więc niema przebacz 😃

• Lubię! 2