Skocz do zawartości

Śmigłą pracują nierówno


Waldemar

Pomocna odpowiedź

Siemanko,

Pytanie zapewne banalnie proste ale jestem serio zielony jeszcze :))

Buduje sobie drona na podstawie jakiegoś starego chińczyka i części kupionych w pewny sklepie internetowym na B.

Jednak mam problem podczas podłączania silników: (podłączam przez mostek l293d oczywście po dwa śmigła na jeden mostek). Po podłączeniu i zasileniu przez mój wspaniały Li-Po jedno śmigło kręci się jak opętane a drugie ledwo się rusza. Kiedy podłączam tą samą Varte co w kursie arduino I i zasilam z niej zarówno logike jak i silniki to obydwa śmigła kręcą się mniej więcej podobnie. Taki sam efekt przy zasilaniu samym USB.

Moje pytanie brzmi: co wpływa na to, że silniki w dwóch przypadkach kręcą się równo a przy Li-Po nie

(Li-Po 7,4V; Varta 9V)(Kiedy zasilam z Li-Po silniki to część logiczna jest zasilana z Varty)

Link do komentarza
Share on other sites

@Waldemar, witam na forum 😉 Widzę, że to Twoje pierwsze kroki na Forbocie, oto najważniejsze informacje na start:

  • Chcesz przywitać się z innymi członkami naszej społeczności? Skorzystaj z tematu powitania użytkowników.
  • Opis najciekawszych funkcji, które ułatwiają korzystanie z forum znajdziesz w temacie instrukcja korzystania z forum - co warto wiedzieć?
  • Poszczególne posty możesz oceniać (pozytywnie i negatywnie) za pomocą reakcji - ikona serca w prawym dolnym rogu każdej wiadomości.
Dnia 25.12.2018 o 16:01, Waldemar napisał:

Buduje sobie drona na podstawie jakiegoś starego chińczyka i części kupionych w pewny sklepie internetowym na B.