Skocz do zawartości

Program do puszczania tego samego typu na wielu kontach bukmacherskich


hetnanoz

Pomocna odpowiedź

Witam. Jestem zielony jeśli chodzi o programowanie. Czy ktoś z Was umiałby napisać program który obstawi mi ten sam "typ" który ja podam na wielu kontach na tym samym bukmacherze? Każde konto na innej komórce. A najchętniej czy ktoś doradziłby mi gdzie mogę zacząć naukę tego typu pisania botów, makro czy jakkolwiek się to w świecie IT zwie? Pozdrawiam. Paweł

Link do komentarza
Share on other sites

@hetnanoz nie to forum. Ty szukasz robota internetowego (programu, który naśladując zachowanie człowieka wchodzi w interakcję z internetową aplikacją). My tu zajmujemy się takimi innymi robotami (urządzaniami mechanicznymi, co sobie jeżdżą, chodzą, ratują misie i nie robią zakładów).

Poszukaj pod hasłem Selenium (Python) albo sprawdź, czy od rosjan nie kupisz gotowca.

Edytowano przez ethanak
  • Lubię! 2
Link do komentarza
Share on other sites

Kiedyś miałem przygodę z Pythonem i robotami internetowymi w tworzeniu drzewa strony internetowej. Tak jak pisze @ethanak hasło robot internetowy to dobry pomysł. Często w literaturze zagranicznej nazywa się to crawler. Python będzie dobrym pomysłem na start zwłaszcza, że są pakiety, które uwzględniają konwencje robotów (choć nie wiem czy wiele robotów zwraca uwagę na plik robots.txt). Na początek możesz dużo zdziałać przy pomocy przeszukiwania treści stron internetowych, wyrażeń regularnych i parserow HTML, sam bez problemu napisałem w ten sposób crawlera w JavaScript (Google Apps Script), gdzie skrypt osadzony w arkuszu na google drvie przechodził sobie podstrony 😀

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny