Skocz do zawartości

Zakup Arduino UNO


Schiron

Pomocna odpowiedź

Cześć wszystkim nie wiem do końca czy dobra kategoria więc z góry przepraszam jeśli nie 😇 A więc szybko o mnie i wracamy do tematu z wykształcenia jestem elektrykiem i od niedawna pracuje w sporej firmie jako automatyk na utrzymaniu ruchu i wciągnął mnie świat elektroniki. Obecnie robię sobie kurs elektroniki i już planuje zakup kursu Arduino i teraz moje pytanie czy poradzę sobie z programowaniem nawet gdy nigdy nie miałem z tym styczność  i jestem całkowicie zielony ? 😆 Planuje zakup kursu jak w linku https://botland.com.pl/zestawy-i-kursy-forbot/12642-zestaw-forbot-do-kursu-arduino-min-z-mikrokontrolerem-plytka-stykowa-materialy-edukacyjne-5903351242899.html i ciekawi mnie czy jest tam to jakoś tak fajnie opisane wszystko, jak np. w książce do kursu elektroniki. Chodzi mi  dokładnie o to co jest co i do czego służy w pisaniu kodów, komendy itd. 

Link do komentarza
Share on other sites

19 godzin temu, Schiron napisał:

 i teraz moje pytanie czy poradzę sobie z programowaniem nawet gdy nigdy nie miałem z tym styczność  i jestem całkowicie zielony ? 😆 

A czy znasz choc jedna osobe na swiecie ktora sie urodzila i juz wszystko umiala??😉..no pewnie ze sobie poradzisz, powolutku wszystkiego sie nauczysz..

 

19 godzin temu, Schiron napisał:

 i ciekawi mnie czy jest tam to jakoś tak fajnie opisane wszystko, jak np. w książce do kursu elektroniki. Chodzi mi  dokładnie o to co jest co i do czego służy w pisaniu kodów, komendy itd. 

Informacji jest cale mnostwo od totalnych podstaw do tych zaawansowanych spraw...nie martw sie..tego akurat Ci nie braknie, ewentualnie czasu na przeczytanie tego wszystkiego😉

  • Pomogłeś! 1
Link do komentarza
Share on other sites

Zestaw myślę że dobry a co do nauki to polecam ten poradnik:

https://forbot.pl/blog/kurs-arduino-podstawy-programowania-spis-tresci-kursu-id5290

Powoli wszystkiego się nauczysz, a co najlepsze, gdy ogarniesz C, będzie Ci łatwiej dalej