Skocz do zawartości

Program do Arduino wykorzystujący bloki logiczne

wawrzyniec

Pomocna odpowiedź

Witam

Jestem zupełnie zielony w temacie Arduino a mam potrzebę przenieść oprogramowanie z LOGOSOFT Siemensa na ARDUINO. Mam pytanie czy dla ARDUINO stworzono narzędzie umożliwiające programowanie w formie ustawiania bloczków spełniających funkcje logiczne AND i OR, przerzutników RS, liczników, negatorów itd w formie graficznej - ogólnie tak jak to się robi w LOGOSOFT, a następnie automatyczne wygenerowanie kodu do ARDUINO.

Może coś takiego https://forbot.pl/blog/co-warto-wiedziec-o-programowaniu-arduino-w-xod-id34903-

myślę, że 1 do 1 do tamtego rozwiązania to raczej nie ma. Poza tym jak bardzo masz skomplikowany kod do przełożenia to może nie warto się męczyć tylko napisać od nowa od razu

Edytowano przez BananWszyscy
  • Lubię! 2

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

1 : 1 nie znajdziesz, chyba że jakiś pracownik SIEMENSA z nudów stworzy na przerwie śniadaniowej. Natomiast należy sobie zadać pytanie, czy to nie jest takie trochę komplikowanie sobie życia na siłą, w imię no niby prościej? LOGO ma się nijako do ARDUINO, tak sprzętowo jak i programowo. Dodatkowo, stosując takie myślenie odcinasz się trochę od możliwości jakie daje samo ARDUINO, odnoszę się cały czas do UNO. Lepiej chyba poświęcić czas na opanowanie ARDUINO niż na jakąś inżynierię wsteczną, gdzie prędzej niż później natkniesz się na dylemat braku odpowiedników funkcjonalnych, i tak będziesz robił kod tak naprawdę od zera.

PS. W LOGO siedzi STM32, różny od wersji.