Skocz do zawartości

Atmega smd schemat


kolor

Pomocna odpowiedź

Witam. Jestem jeszcze laikiem w temacie robienia schematów do uC. Czy mółby ktoś go sprawdzić? tam te rozgałęzienie rezystorów to będzie dzielnik napięcia odczywujący poziom baterii (lepszy sposób mile widziany:). rząd padów to bardzo małe złącze ffc które połączy to wszystko z drugą płytką (wrzuce jak się z tą uporam)

dzięki i pozdro

__________

Komentarz dodany przez: Bobby

Poprawiłem obrazki

Link do komentarza
Share on other sites

Strasznie poryte podłączenie KTIRów. Dzielnik napięcia powinien dzielić napięcie z baterii, a nie stabilizatora. Poza tym, mógłbyś wrzucić schemat normalnie, a nie podzielony na 2 w połowie, Armir bodajże wysyłał poradnik jak wyeksportować widok z eagla w całości. DGND i AGND masz połączone? I jak czemu xtale tak dziwacznie podłączone?

Link do komentarza
Share on other sites

ok już szukam, wrzuce i odpowiem na pytania

___

edit

na dzielniku powinno być Vcc, i było musiałem cos pomieszać przy rozdzieleniu masy.

czy możesz mi powiedzieć jak poprawnie podłączyć KTIR'a ( tam ten rezystor też jeszcze nie ma wartości, powinno być 220 )?

a xtale są chyba pod zewnętrzny rezonator (nie daje) więc co z nimi zrobić? tak samo wyskakuje mi błąd erc'a że port f jest niepodłączony i nie wiem co z tym fantem zrobić

proszę o pomoc

__________

Komentarz dodany przez: Bobby

znowu mała poprawka 😉

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay