Skocz do zawartości

Kamera bezprzewodowa


Wazela

Pomocna odpowiedź

Witam. Zaznaczam od razu, ze jestem zielony.

Znalazłem na sieci takie oto schematy od kamery bezprzewodowej.

Nadajnik:http://zapodaj.net/43c7e9fe7933.png.html

Odbiornik:http://zapodaj.net/8eb517c5f0b1.png.html

Potrzebne rzeczy (oprócz tego co potrzebne do nadajnika i odbiornika):

-kabel USB

-gniazdo czincz

-stabilizator napięcia LS 7805

-kabel AV

Schemat podłączenia nadajnika: http://zapodaj.net/707c90bc17fd.png.html

Ale mam mały problem- nie mam pojęcia co oznaczają schematy 1 i 2- czy ktoś mi to objaśni?? z góry dziękuję (PS. czy stabilizator napięcia będzie potrzebny na 2 bateriach 6F22??)

__________

Komentarz dodany przez: Treker

Link do komentarza
Share on other sites

W usb masz 5v i nie możesz z dawać tam 7805. Bez niego będzie ok.

Mogę wiedzieć czemu? A po 2 zdaje mi się, że w usb jest 12, ale się nie kłócę. Czekam nadal na objaśnienia schematów.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

W usb masz 5v i nie możesz z dawać tam 7805. Bez niego będzie ok.

Tam raczej właśnie MUSI dać 7805 bo skoro jego zasilaniem będzie bateria 9V to do kamerki USB musi dotrzeć stabilizowane 5V.

Schematy 1 i 2 przedstawiają schemat przekształcenia sygnału radiowego na sygnał video chinch, jeśli obraz będzie pobierał z chinch'a (co chyba jest najprostszym rozwiązaniem) nie potrzebujesz wiedzieć jak to przekształcanie przebiega.

Wydaje mi się, że z kamerką USB to nie będzie działać bo obraz jest przesyłany cyfrowo.

Link do komentarza