Skocz do zawartości

Wybór pierwszego zestawu uruchomieniowego

sicoder

Pomocna odpowiedź

Witam Was!

Po stworzeniu pierwszego światłoluba, nadszedł czas abym zrobił programowalnego linefollower'a. Chcę kupić zestaw startowy, abym mógł wydajnie testować moje programy.

Potrzebny mi jest dobry zestaw dla mikroprocesorów AVR. Najlepiej taki, który będzie uniwersalny. Na początku chcę coś tworzyć na ATMega 8 lecz później na pewno będę chciał przejść na 16 i 32. Dodatkowo potrzebny mi jest dobry programator.

Czy istnieje coś takiego na rynku? Cena zupełnie nie gra roli.

Natknąłem się na coś takiego lecz nie wiem czy to się nadaje: http://sklep.avt.pl/p/pl/47331/uniwersalny+zestaw+uruchomieniowy+dla+mikrokontrolerow+avr+wersja+iii.html

Proszę o rady bo jestem zupełnie zielony w tej kwestii. Szukałem trochę na forum lecz nie znalazłem żadnego artykułu/postu opisującego mój problem.

Z góry dzięki

Zestawy Atnela nie mają wbudowanych programatorów, więc będziesz musiał dokupić, chyba że pokusisz się o programowanie przez bootlander ale to na początek nie będzie chyba najlepszym pomysłem.

[ Dodano: 02-10-2012, 16:44 ]

Zestaw Atnela nie ma wbudowanego programatora, więc będziesz musiał dokupić, chyba że pokusisz się o programowanie przez bootlander ale to na początek nie będzie chyba najlepszym pomysłem.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Zestawy Atnela nie mają wbudowanych programatorów, więc będziesz musiał dokupić, chyba że pokusisz się o programowanie przez bootlander ale to na początek nie będzie chyba najlepszym pomysłem.