Skocz do zawartości

Sprzęt Apple, a robotyka/programowanie

Acath

Pomocna odpowiedź

Cześć,

Jeśli napisałem w błędnym dziale to z góry przepraszam i proszę o przeniesienie tematu. Wydaje mi się, że dział jest OK - jestem zupełnie zielony 🙂 problem jest taki - planowałem przesiąść się na sprzęt Apple, myślałem o MBPr 13' z mocniejszym procesorem i 16GB RAM. I tutaj pytanie do Was - czy będzie mnie to w jakiś sposób ograniczało jeżeli chodzi o programowanie uc, raspberry pi? Ewentualnie jakieś proste modele 3d, to model z zintegrowana grafiką. Też z góry taka prośba - wiem, że za tą kasę dostanę mocniejszy jeżeli chodzi o podzespoły sprzęt z windowsem, natomiast zauroczyłem się samym OS X i jakością wykonania tego sprzętu więc prośba o nie polecanie przy okazji laptopów z windowsem 😋

Acath, większość programów (sprawdziłem Inventora, Arduino IDE, KiCad, Saleae Logic i wszystkie z nich) ma wersję na OS X, zintegrowana grafika może troszkę ograniczać, ale raczej nie powinna w większości z nich, sam mam taką w laptopie i nie narzekam.

Mały filmik od człowieka który naprawia ich laptopy zawodowo na koniec tego posta:

Apple ma beznadziejną etykę zawodową, projektują sprzęt aby był nienaprawialny, ludzie w ich fabrykach wyskakują z okien. Tyle ode mnie 🙂

EDIT: Wszedłem na ich stronę. Ponad 8000zł za laptop z 2 rdzeniowym procesorem i bez karty graficznej. WOW.