Skocz do zawartości

Jak programować stm32 w LL


Protektor28

Pomocna odpowiedź

Cześć,

może ujawnisz rąbka tajemnicy czym jest LL? Czy chodzi Ci o biblioteki "Low level"?

Jakiego IDE i kompilatora chcesz użyć? Jest wiele  rodzin STM32 - różnią się typem procesora, której z nich dotyczy twoje pytanie?

Pozdrawiam

Edytowano przez FlyingDutch
Link do komentarza
Share on other sites

A ja zapytam nie co inaczej - a po co używać biblioteki LL? W sumie używanie rejestrów lub CMSIS jak na nie niektórzy mówią jest tak samo skomplikowane, a chociaż kod efektywniejszy no i nie trzeba czytać dwóch dokumentacji, bo wystarczy nota mikrokontrolera...

Link do komentarza
Share on other sites

Dziękuję Wam za szybką odpowiedź 

 

Jestem początkujący, przepraszam za zbyt ogólne pytanie. Elvis , zdaje się, że masz racje. 

Mam problem z tym, jak czytać dokumentacje techniczną STM32. Nie wiem jak się za to zabrać, 

na przykład jak skonfigurować zegar uC oraz peryferia. Wcześniej wszystko robiłem w HALu, 

lecz projekty generowane w HALu, za dużo ważą, stąd chciałbym przejść na LL, a najbardziej pisać na samych rejestrach.

 

Czy jest jakiś odtwórczy schemat pracy na stm32? Moja wersja to STM32L452RE-P. Potrzebuje jakiś 

wskazówek na co patrzeć by uruchomić na przykład USART. Nie mam też czasu na to by czytać cały

reference manual, dlatego prosiłbym Was o pomoc, jak korzystać z dokumentacji STM i jak ją rozumieć.

 

 

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay