Skocz do zawartości

Auduino karta SD


Lampax

Pomocna odpowiedź

Na wstępie chce poinformować ze jestem początkujący w temacie arduino.

Ogólnie chodzi mi o coś takiego jak w podanym przeze mnie linku wyżej, żeby arduino odtwarzało dźwięk, tylko potrzebuję żeby każde z nich odtwarzało inny plik dźwiękowy i przez to moje powyższe pytanie czy nie dałoby radę zrobić to z jednej karty sd, ponieważ stosowanie drugiej dla paru MB pliku trochę mija się z celem

Link do komentarza
Share on other sites

No wiedzisz, żeby Ci mądrze odpowiedzieć potrzebujemy tego wszystkiego co napisałeś i jeszcze więcej. Proste z pozoru pytania generują całe strony tekstu, a precyzyjnie opisany problem można czasem załtwić jednym "tak" lub "nie".