Skocz do zawartości

[Światłolub] L293D

normekk

Pomocna odpowiedź

Cześć tworzę właśnie płytkę dla Waldka Światłoluba, jednakże jestem nowicjuszem, z tego powodu mam prośbę byście sprawdzili wszystko co zrobiłem. Chcę zacząć wytrawiać płytkę 🙂.

Dziękuję za pomoc!.

Tu znajduje się orygnalny schemat waldka:

IMG_4a066b40bfd351393.jpg

Tu jest mój schemat elementy jak zasilanie, silniki, fototranzystory zamieniłem na złącza GOLDPIN.

A oto sam układ PCB czy jest poprawny? Wszystko się zgadza ? Co poprawić/ pozmieniać/udoskonalić.

Proszę o odpowiedzi 🙂

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Masz tutaj prostszą płytkę, co prawda dodałem jedną zworkę, ale możesz tą płytkę bez problemu wykonać nawet markerem. I przy okazji obróciłem fototranzystory, tak, że teraz możesz je wlutować bezpośrednio w płytkę, nie na kabelkach. Zmieniłem też rezystory, wlutuj je pionowo, albo użyj 0,125W.

waldek.rar

Założenie było takie, że wszystko ma być na goldpinach ;]. Wolę wyeliminować tę zworkę i mieć normalne połączenie bo i tak robię wszystko termotransferem.

Także za bardzo chciałeś mi dogodzić 😋

[ Dodano: 18 Paź 09 08:58 ]

Troszkę zasugerowałem się Twoim doświadczeniem i poprowadziłem część ścieżek po Twojemu 🙂.

[ Dodano: 18 Paź 09 09:00 ]

Jeszcze jedno z moich obliczeń i podpatrywań innych wynika, że powinienem zastosować mocniejszy rezystor (rezystory) daje 4,5k ohm.

O kurcze 😉 Ta to mi się podoba, przejrzysta itd 🙂

Mam nadzieję, że nie będę miał problemów z lutowaniem.