Mrpatryk Napisano Grudzień 12, 2021 Udostępnij Napisano Grudzień 12, 2021 Witam, czy ktoś z was ogarnia obsługę wyświetlacza GC9A01 240x240 ? Wymyśliłem sobie fajny projekcik jednak nie mam zielonego pojęcia o programowaniu takowego wyświetlacza. Ktoś mógłby pomoc ? 1 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
jand Grudzień 12, 2021 Udostępnij Grudzień 12, 2021 YT Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Mrpatryk Grudzień 12, 2021 Autor tematu Udostępnij Grudzień 12, 2021 Ta widziałem. Chodzi mi o to żeby wytłumaczyć ktoś by mi mógł jak rysować linie itp ... Bo patrzę na niektóre wersy tego kodu "przykładowego" i jestem zielony . 1 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
H1M4W4R1 Grudzień 12, 2021 Udostępnij Grudzień 12, 2021 (edytowany) https://www.waveshare.com/wiki/1.28inch_LCD_Module😉 Zakładka "Guides For Arduino". Jeżeli pracujesz poza Arduino IDE będziesz musiał sobie bibliotekę przepisać, ale wynika z tego, że mają gotowe API (HAL) w examplach. Edytowano Grudzień 12, 2021 przez H1M4W4R1 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Polecacz 101 Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay! • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny • Usługa projektowania PCB na zlecenie • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber Zobacz również » Film z fabryki PCBWay
99teki Wrzesień 20, 2023 Udostępnij Wrzesień 20, 2023 - może jakaś dobra dusza podrzuci polskie fonty do tego zegarka zanim wrzucę elektronikę do wydrukowanej obudowy. Link do komentarza Share on other sites More sharing options...