Skocz do zawartości

PS2_MOUSE część 3


kroszkanorber

Pomocna odpowiedź

Filmik który pokazuje mysz intellimouse zaimplementowaną w układzie FPGA xc3s50.

W części 1 podałem czasy przerw między wysyłanymi bajtami i pakietami danych.

Przy użyciu zegarów pomocniczych można użyć sygnału reset do zapisu danych w rejestrach by uniemożliwić przesunięć bitowych, lub bajtowych.

Jak ktoś jest zainteresowany to chętnie podzielę się swoją skromną wiedzą na ten temat.

Pozdrawiam.

  • Lubię! 2
Link do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Anonim
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.