Skocz do zawartości

Lista osób zainteresowanych płatnymi zleceniami z zakresu elektroniki i programowania


Treker

Pomocna odpowiedź

Cześć, nazywam się Patryk, elektroniką zajmuję się hobbystycznie od 7 lat (bardziej profesjonalnie od 2021 roku), programowaniem od 9 lat (6 lat zawodowo). Podejmę się projektów tworzenia urządzeń (zarówno projekt od zera do MVP lub same części elektroniczne - zarówno projekt lub projekt z prototypem). Oczywiście oprogramowanie również wchodzi w ofertę (np. Windows WPF, CLI, STM32, Arduino, RP2040; oprócz Pythona (historia mojej awersji do tego języka jest długa i nudna, a można ją skrócić do słowa: 'średnik')). Współpraca na umowę o dzieło / zlecenie, aczkolwiek jestem otwarty na inne propozycje rozliczeń. Moje przykładowe projekty znajdziesz w tym temacie: link.

Jeżeli nie jesteś pewien czy Twój projekt spełnia moje kryteria napisz wiadomość. Zwykle staram się odpowiadać jak najszybciej (aka. w 24h, ale nie zawsze się udaje).

Edytowano przez H1M4W4R1
  • Lubię! 1
Link do komentarza
Share on other sites

(edytowany)

Cześć, jestem Antek i od 5 lat zajmuję się hobbystycznie wieloma dziedzinami z zakresu majsterkowania, takimi jak:

  • Programowanie algorytmów w Pythonie
  • Automatyzacja powtarzalnych zadań komputerowych
  • Programowanie interfejsów graficznych
  • Programowanie Arduino
  • Projektowanie 3D w programach Blender i Fusion 360
  • Pisanie rozszerzeń do programu Blender
  • Fotogeometria
  • Wydajne algorytmy do analizy obrazów, nagrań, oraz danych z kamer
  • Druk 3D 
  • Składanie komputerów (lub doradzanie jakich komponentów użyć)

Dodatkowo mam sporo wolnego czasu, i uwielbiam robić to co robię, dlatego nie biorę dużo za swoją pracę. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu przez prywatną wiadomość.

Edytowano przez AntekBezak
Link do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!