Skocz do zawartości

Mikroprocesorowy generator trójfazowy


Pomocna odpowiedź

Cześć, dostałem zadanie aby zbudować wspomniany w tytule generator trójfazowy niskiego napięcia umożliwiający generowanie przebiegu sinusoidalnego trójfazowego o zadanej częstotliwości. Jak się za to zabrać i czego będzie mi potrzeba. Jestem początkujący w tym temacie wysłucham wszelkich opinii.  

Link do komentarza
Share on other sites

@Pawel_Tetnica witam na forum 🙂 Podaj trochę więcej szczegółów - o jakim napięcie konkretnie chodzi. To jakieś zadanie domowe, model takiego urządzenia, czy chodzi o budowę czegoś co ma być faktycznie używane?

Link do komentarza
Share on other sites

@Treker Poziom napięcia nie został sprecyzowany, tylko, że niskie napięcie... Tak zadanie domowe i budowa tego, żeby fatycznie był używany do zajęć szkolnych. Coś było ustalane żeby wykorzystać jakieś jd6000 do 20kHz audio AC ale też ze inwencja twórcza to może być. Takie dostałem dane i nic więcej. Z chęcią bym się podjął tego tylko jestem początkujący i się uczę dopiero 😛

Link do komentarza
Share on other sites

@Pawel_Tetnica jasne 🙂 Raczej nie mamy w zwyczaju rozwiązywania zadań domowych, ale na pewno możemy pomóc jakoś inaczej. Daj znać co to za przedmiot, jaki poziom, co było na zajęciach i jakie dokładnie masz problemy z podjęciem tego tematu. Zakładam, że jeśli jest to zadanie domowe to cokolwiek na ten temat na zajęciach było omawiane.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay