Skocz do zawartości

[Bascom AVR] Program do obsługi turbiny LF


soban

Pomocna odpowiedź

Witam. Pytałem ostatnio o uruchomienie turbinki w języku C. Coś mi się tam udało ale to jest do niczego (lepiej nie pytać). Wiem, że większość użytkowników pisze w Bascom'ie tak więc chcę spróbować i w taki sposób. Mógłby mi ktoś pomóc z kodem do odpalenia turbinki? Przeszukałem od diabła forów na ten temat i nic. Nie ma nigdzie opisanej metody uruchamiania takiego sprzętu ani za pomocą C ani za pomocą BASCOM a te informacje które dostałem są BARDZO ogólne i nie doszedłem w końcu do tego. Myślę, że nie byłbym jedynym chętnym na takową pomoc (może artykuł konkursowy na ten temat?). Przypominam, że mimo długiej obecności na tym forum jestem osobą początkującą i potrzebuję waszej pomocy i wsparcia : ). Bardzo proszę też o to żeby w poście znalazły się posty dotyczące samego tematu (dla przypomnienia: Odpalenie/uruchomienie turbiki przy pomocy BASCOM). Wiem, że jest kilka osób które na pewno napisałyby mi kilka "interesujących" rzeczy na temat mojej wiedzy, ale ja o tym naprawdę bardzo dobrze wiem, jestem przekonany na jakim jestem poziomie i nikt nie musi mi o tym przypominać : ). Za wszelką udzieloną pomoc

serdeczne DZIĘKUJE .
Link do komentarza
Share on other sites

Po takim wstępie to aż strach się odezwać ale czy mógłbyś nam łaskawie przypomnieć, jak Twoja turbinka jest do tego BASCOMa podłączona? Czy to silnik DC sterowany przez jakiś tranzystor z procesora? Mostek? Sygnał PWM? Czy może raczej regulator modelarski sterowany PPMem? Bez takich podstawowych informacji trudno będzie pomóc.

Mam nadzieję, że udało mi się nie napisać niczego "interesującego" o Twojej wiedzy..

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit