Skocz do zawartości

Który kurs wybrać?


kasyx

Pomocna odpowiedź

Witajcie. 

Jestem początkujący i pomyślałem, że byłoby ciekawie zagłębić się w temat elektroniki. Widzę są tutaj różne kursy do wyboru. Z uwagi na to, że dopiero zaczynam to powinienem zacząć z kursem elektroniki poziom I. Tutaj pojawia się pytanie. Czy, aby zacząć kurs Arduino, powinienem przejść przez kurs poziom I, poziom II oraz kurs techniki cyfrowej czy od razu po poziomie I kursu elektroniki można przejść na kurs Arduino?

Przypominam, że zaczynam od zera 🙂

Link do komentarza
Share on other sites

@kasyx, witam na forum 😉 Widzę, że to Twoje pierwsze kroki na Forbocie, oto najważniejsze informacje na start:

  • Chcesz przywitać się z innymi członkami naszej społeczności? Skorzystaj z tematu powitania użytkowników.
  • Opis najciekawszych funkcji, które ułatwiają korzystanie z forum znajdziesz w temacie instrukcja korzystania z forum - co warto wiedzieć?
  • Poszczególne posty możesz oceniać (pozytywnie i negatywnie) za pomocą reakcji - ikona serca w prawym dolnym rogu każdej wiadomości.

16 minut temu, kasyx napisał:

Jestem początkujący i pomyślałem, że byłoby ciekawie zagłębić się w temat elektroniki. Widzę są tutaj różne kursy do wyboru. Z uwagi na to, że dopiero zaczynam to powinienem zacząć z kursem elektroniki poziom I. Tutaj pojawia się pytanie. Czy, aby zacząć kurs Arduino, powinienem przejść przez kurs poziom I, poziom II oraz kurs techniki cyfrowej czy od razu po poziomie I kursu elektroniki można przejść na kurs Arduino?

Tak, kurs elektroniki to dobry wybór na początek! Kurs Arduino możesz zacząć spokojnie po wykonaniu samego kursu elektroniki, poziom I. Zdecydowanie polecam jednak zrobić też kursy elektronika II oraz technika cyfrowa, bo jednak nauczysz się z nich więcej rzeczy, które później ułatwią wykonywanie różnych projektów na Arduino. Ta wiedza jest uniwersalna, na pewno się kiedyś do czegoś przyda 🙂

Link do komentarza
Share on other sites

(edytowany)