Skocz do zawartości

Projekt studencki a kurs Arduino

Student2k20

Pomocna odpowiedź

Dzień dobry.

Jestem studentem, który w obecnym semestrze studiów realizuje przedmiot, na którym obowiązkowe jest wykonanie projektu bazującego na arduino. Jestem kompletnie niedoświadczony w temacie i chciałbym zakupić kursy forbot (elektronika 1 oraz arduino 1). Czy dokładne zapoznanie się z tymi kursami pozwoli mi wykonać projekt robota? Szczególnie polecane są roboty z dziedziny IoT. Jeśli ktoś miałby jakiś pomysł jaki projekt mogę wykonać bazując na częściach z tych kursów to także chętnie posłucham :)

Pozdrawiam

@Student2k20 witam na forum 🙂

Jeśli dopiero zaczynasz to na pewno kursy będą dobrym punktem wyjścia. Mamy również kurs budowy robotów na bazie Arduino (ale musisz znać wcześniejsze podstawy), więc na pewno uda Ci się zdziałać coś ciekawego. Nie wiem tylko jak roboty mają się do IoT w tym przypadku, ale pewnie coś wspólnie wymyślimy 🙂 

Tak z ciekawości - co studiujesz?

• Pomogłeś! 1

Studiuję informatykę 😉

Jeśli chodzi o robota, to nie musi być to ściśle robot - musi być to projekt, np oklepane automatyczne podnoszenie rolety (mam nadzieję że zostanę teraz lepiej zrozumiany) 🙂 jestem także zadowolony, że na forum znajdę pomoc, ponieważ tak jak napisałem, tematy robotów są dla mnie czarną magią.

W tych kursach, które wymieniłeś akurat nie omawiamy zagadnień typowo IoT, ale jak poznasz podstawy Arduino i elektroniki to na pewno bez problemu podłączysz do tego jakiś moduł WiFi (lub przeniesiesz całość na ESP) i będzie gotowe IoT 😉

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber