Skocz do zawartości

Odchodzenie ścieżek od płytki, co robić?


nemekezuki

Pomocna odpowiedź

Witam mam problem jestem zupełnie zielony . Podczas lutowania podstawki pod uklad scalony kawalek cyny polecial mi tam gdzie nie trzeba próbowałem go odciagnac i az 3 otwory "lekko" przepalily ? I pytanie brzmi czy nowa płytke i podstawke brac czy powino dzialac?

w razie potrzeby moge wrzucic zdjecia.

Link do komentarza
Share on other sites

o mamo!! widzę początki z lutownicą😉 Możesz zamiast kupować nową płytkę uniwersalną zrobić po prostu mostek z kawałka drutu, jeśli brak tam po prostu ścieżki.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

nemekezuki, spokojnie wszystko będzie git tylko musisz zainwestować w dobry odsysacz [nie kupuj elektronicznych]. Poszukaj sobie na youtube jak lutować [odradzam tutoriale ze strony spryciarze.pl bo to badziew], a skoro my tak o lutowaniu... jaką masz lutownicę ?

Link do komentarza
Share on other sites

tylko musisz zainwestować w dobry odsysacz [nie kupuj elektronicznych].