Skocz do zawartości

Wybór LO w łodzi - Dylemat


Naelektryzowany

Pomocna odpowiedź

Witam

Nie znalazłem bardziej odpowiedniego działu dlatego piszę tutaj.

Otóż w tym roku kończę gimnazjum i muszę wybrać szkołę ponadgimnazjalną.

Interesuję się elektroniką, robotyką, mam zamiar w przyszłości studiować na kierunku robotyka, automatyka, mechatronika, lub podobnym.

Na oku mam dwa licea: 12, oraz 24 w łodzi. Proszę o pomoc, w wyborze trzeciego, oraz ocenie tych wymienionych, jaki poziom, atmosfera, nauczyciele. Szukam klasy mat-fiz i liceum znajdującym się niezbyt daleko radogoszcza.

Dodam, że nie jestem uczniem szóstko wym, liczę na średnią końcowo-roszną 4,2-4,4 i ogólną punktację (egzaminy+oceny+osiągnięcia) ~120pkt, ale z matematyki, informatyki, a szczególnie z fizyki czuję się silny 😋

Dziękuję proszę o szybką odpowiedź (zwlekałem, a zostało niewiele czasu)

Pozdrawiam

Link do komentarza
Share on other sites

Spróbuj może dostać się do LO politechniki Łódzkiej, bardzo dobry ma poziom matmy i fizyki(podobno 😋). Jak chcesz iść potem na polibudę, to w sam raz.

Dzięki za propozycję, też się zastanawiałem nad tym LO, ale dwa argumenty przemawiają na przeciw. ~2 osoby na jedno miejsce (według rankingu 2010), oraz z tego co słyszałem to dodatkowe zajęcia na politechnice to przepychanie licealistów (godziny studentów i licealistów nie zazębiają się). Wiesz może jaka jest w tym liceum atmosfera i czy trudno się tam dostać?

Link do komentarza
Share on other sites

Trudno jak trudno 😋 Drugie liceum w łodzi(po Koperniku I) to próg może być sporawy, ale spróbować zawsze warto.

Atmosfera, z tego co słyszałem od znajomej, bardzo dobra, ale nie mogę nic powiedzieć od siebie.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit