Skocz do zawartości

Ile ciagną silniki Polu HP 30:1

kamil-s

Pomocna odpowiedź

Witam,
Wie ktoś może ile prądu ciągnie silniczek Polu HP 30:1 podczas normalnej jazdy?

W opisie znalazłem tylko:

Prąd biegu jałowego (6V): 120mA

Prąd szczytowy: 1600mA

I czy sądzicie że Li-Po Turnigy 1300mAh 2S 20-30C wystarczy do mini sumo z tymi silniczkami sztuk 2?

To ile "ciągną", a raczej pobierają zależy od ich obciążenia. Masz podane wartości graniczne musisz przewidzieć jakie może być ich zapotrzebowanie.

I czy sądzicie że Li-Po Turnigy 1300mAh 2S 20-30C wystarczy do mini sumo z tymi silniczkami sztuk 2?

Wszystko zależy od tego, ile czasu chcesz jeździć tym robotem. Nie mam doświadczenia z minisumo, ale raczej będzie to aż za dużo.

ok.

potrzebuje informacji ile pobierają podczas normalnej jazdy robotem 300 gram może być inna waga np 500

Boje się "strzelać na oko" bo jak dam pomiędzy tymi wartościami to mi wyjdzie 740 mA - to dosyć dużo.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

kupuj mniejsze baterie ale w wiekszych ilosciach. cos kolo 500mAh - nie musisz ich upychac na sile, masz wiecej wagi na inne rzeczy, ewentualnie mozesz robota dociazyc olowiem przy podstawie itp. A walki minisumo i tak trwaja przecienie pare sekund, takie dluzsze do minuty.

• Pomogłeś! 1