Skocz do zawartości

Telefon z Androidem Client i server Bluetooth

nowicjusz2019

Pomocna odpowiedź

Witam Serdecznie, jestem nowicjuszem i proszę o pmoc. 

Po podłączeniu Telefonu z Androidem*dowolnego) przez bluetooth mam opcję połączeń przychodzących i wychodzących. Mogę ustawić tylko połączenia wychodzące i ustawi mi się np port com 11 a przychodzących już nie ustawię ponieważ pewnie android nie obsługuję takiej opcji. (testowałem kiedyś b2710 solid i tam mogę to ustawić bez problemu ale to już inna bajka) streszczając  

Czy jest możliwość połączenia się przez bluetooth za pomocą Arduino? żeby móc ustawić te połączenia w aplikacji na komputerze żeby był np com 12? dla mnie to czarna magia i się na tym nie znam dziękuję z góry?

@nowicjusz2019, witam na forum 😉 Widzę, że to Twoje pierwsze kroki na Forbocie, oto najważniejsze informacje na start:

• Chcesz przywitać się z innymi członkami naszej społeczności? Skorzystaj z tematu powitania użytkowników.
  • Opis najciekawszych funkcji, które ułatwiają korzystanie z forum znajdziesz w temacie instrukcja korzystania z forum - co warto wiedzieć?
  • Poszczególne posty możesz oceniać (pozytywnie i negatywnie) za pomocą reakcji - ikona serca w prawym dolnym rogu każdej wiadomości.
9 godzin temu, nowicjusz2019 napisał:

Po podłączeniu Telefonu z Androidem*dowolnego) przez bluetooth mam opcję połączeń przychodzących i wychodzących.

Niestety nie napisałeś co łączysz z tym telefon, a to byłoby dość pomocne 😉 Masz Arduino z jakimś modułem BT?

9 godzin temu, nowicjusz2019 napisał:

Czy jest możliwość połączenia się przez bluetooth za pomocą Arduino? żeby móc ustawić te połączenia w aplikacji na komputerze żeby był np com 12? dla mnie to czarna magia i się na tym nie znam dziękuję z góry?