nowicjusz2019 Napisano Styczeń 4, 2019 Udostępnij Napisano Styczeń 4, 2019 Witam Serdecznie, jestem nowicjuszem i proszę o pmoc. Po podłączeniu Telefonu z Androidem*dowolnego) przez bluetooth mam opcję połączeń przychodzących i wychodzących. Mogę ustawić tylko połączenia wychodzące i ustawi mi się np port com 11 a przychodzących już nie ustawię ponieważ pewnie android nie obsługuję takiej opcji. (testowałem kiedyś b2710 solid i tam mogę to ustawić bez problemu ale to już inna bajka) streszczając Czy jest możliwość połączenia się przez bluetooth za pomocą Arduino? żeby móc ustawić te połączenia w aplikacji na komputerze żeby był np com 12? dla mnie to czarna magia i się na tym nie znam dziękuję z góry? Link do komentarza Share on other sites More sharing options...