Skocz do zawartości

Arduino jako button box do gier


Pilarz

Pomocna odpowiedź

Cześć jestem totalnie zielony w tematach arduino lecz chciałbym złożyć sobie button box do gry farming simulator. Narazie nie kupiłem arduino ale zrobiłem mniej więcej schemat i chciałbym sie dopytać czy by on w ogóle działał? Dołączam go w załączniku.  Czy jest możliwosc zrobienia przycisku zmiany funkcji że np. 3 przyciski są odczytywane jako a,b,c a po wciśnięciu danego przycisku będą jako d,e,f i po ponownym wciśnięciu znowu jako a,b,c? I ostatnie czy da się jakoś zaoszczędzić jakieś tańsze odpowiedniki arduino warte polecenia do tkaiego projektu? I poprosiłbym o podanie strony z jakimiś przyciskami, przełącznikami itd w nie dużych cenach bo za nic nie mogę znaleźć żadnej. Za pomoc z góry dziękuję jak pisałem jestem totalnie początkujący więc biorę pod uwagę wszystkie rady i fajnie jakby odezwał się ktoś kto miał doświadczenie z button boxami do gier.

1.png

  • Lubię! 1
Link do komentarza
Share on other sites

@Pilarz witam na forum 🙂 

Zacznę od końca - co z programem? Czy masz gotowca, czy będziesz go pisał samodzielnie? Bo od tego zależy całkiem sporo w kwestii sprzętu.

Sklepów z elektroniką jest wiele, oprócz Allegro sprawdź np. https://botland.com.pl/ lub https://www.tme.pl/

Link do komentarza
Share on other sites

Dnia 6.10.2022 o 09:51, Treker napisał:

@Pilarz witam na forum 🙂 

Zacznę od końca - co z programem? Czy masz gotowca, czy będziesz go pisał samodzielnie? Bo od tego zależy całkiem sporo w kwestii sprzętu.

Sklepów z elektroniką jest wiele, oprócz Allegro sprawdź np. https://botland.com.pl/ lub https://www.tme.pl/

Jeszcze programu nie pisałem ale myślałem aby albo poszukać gotowca i go ewentualnie zmienic i coś dodać lub pisać samemu jednak wiadomo by mi trochęto zapewne zajęło przez mały zakres wiedzy

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg