Skocz do zawartości

Schemat układu [STM32, silnik, serwo, czujniki]


MasteR_PuppetS

Pomocna odpowiedź

KABOOM!

Witam!

Jestem totalnym laikiem, moje pojęcie o elektronice ogranicza się do bardzo podstawowych wiadomości, czysto teoretycznych.

Potrzebuję zaprojektować schemat układu z procesorem STM32 (48pins), silnikiem, serwem, 2 czujnikami sharpa, 2 czujnikami ultradźwiękowymi (nigdy wcześniej z czymś podobnym nie miałem do czynienia, proszę więc o wyrozumiałość).

Oto, co udało mi się do tej pory stworzyć na podstawie informacji znalezionych w internecie (przez co niekoniecznie prawidłowych lub niewłaściwie przeze mnie zinterpretowanych):

Proszę o wskazanie błędów w układzie, oraz o pomoc w obliczeniu potrzebnych parametrów.

Za wszelkie wskazówki i uwagi będę niezmiernie wdzięczny.

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Share on other sites

Witamy na Forum 🙂

Wiesz, prosząc o pomoc byłoby fajnie gdybyś napisał coś więcej o swoim projekcie. My tutaj po prostu bardzo jaramy się takimi konstrukcjami, a każdy nowy uczestnik jest z oczywistych względów źródłem ciekawych inspiracji i pomysłów. Jeśli możesz skrobnij parę zdań o tym dlaczego akurat STM32, dlaczego jeden silnik, czy to serwo będzie nim obracało, no i w ogóle do czego to jest, jak będzie używało czujników i co będzie robiło i gdzie.