Laik Napisano Lipiec 6, 2007 Udostępnij Napisano Lipiec 6, 2007 Mam zamiar kupić sobie Płytkę Stykową z Allegro i nie wiem czy sie opłaca ją w ogóle kupować. Jestem początkujący (nawet bardzo). Wypatrzyłem taka płytkę : http://www.allegro.pl/item207999729_duza_plytka_stykowa_przewody.html Warto ?? Lub może coś innego.
Decado Lipiec 6, 2007 Udostępnij Lipiec 6, 2007 Tak opłaca się sam taką posiadam i sprawuje się bardzo dobrze. Wiele układów najpierw powstaje na niej a potem na laminacie Pozdrawiam 1
pidpawel Lipiec 8, 2007 Udostępnij Lipiec 8, 2007 Bardzo zachęcam! Ja posiadam 2 najmniejszych rozmiarów jakie są w avt dostępne. Pomaga to bo można wsadzić w większy projekt prototyp i testować
ziober Lipiec 20, 2008 Udostępnij Lipiec 20, 2008 ja odrazu kupiłem sobie taką 4 bloki na allegro ;d ale muszę powiedzieć ze bardzo zadowolony jestem, bo w każdej chwili mogę wszystko zdjąć a elementy z poprzedniego projektu użyć w następnym ;] no i nie trzeba tego za każdym razem odlutowywać jak na płytkach uniwersalnych
misiek1994 Lipiec 21, 2008 Udostępnij Lipiec 21, 2008 W zasadzie to różnie z nimi bywa. Jak komuś rzeczywiście nie chce sie lutować, to owszem - niech sobie kupi. Ale jak dla mnie (mimo, iż ją posiadam jakby co ) to za duzo kombinacji. Osobiście mi schodzi 5x szybciej zlutować to do kupy niż zastanawiać się nad połączeniami na stykówce.
pidpawel Lipiec 21, 2008 Udostępnij Lipiec 21, 2008 idzie się przyzwyczaić i wtedy robi się to biegle poza tym wiesz jak fajnie jest? Robisz dajny na to układ, gdzie program miał się zmieścić w mega8, a tu okazuje się w trakcie pracy, że nici - potrzeba jeszcze licznika czy coś... no to mu megę32 wiem, że inne obudowy i właśnie o to chodziło dziurki cię nie ograniczają
Treker (Damian Szymański) Lipiec 21, 2008 Udostępnij Lipiec 21, 2008 Płytka stykowa jest wygodniejsza