Skocz do zawartości

Tworzenie gier - #3 - Przygotowania


Pomocna odpowiedź

@H1M4W4R1 Ciekawa seria artykułów, nietuzinkowa biorąc pod uwagę tematykę forum 😉 Czyli w sumie, jeśli ma się możliwość zakupu gotowego krajobrazu, to Ty jako programista może się skupić na "tym, co w środku"? Zawsze zastanawiało mnie (nie gram właściwie), czy taki kod gry uwzględnia "każdy pixel" osobno, czy właśnie jest to rozdzielone na warstwy - i widzę, że jest to bardziej budowa "modułowa", czyli Twój kod połączony z multimediami (głównie grafiką, która może być gotowa), a nad wszystkim czuwa silnik?

I jeszcze nawiązując do robotyki - czy w Unity byłoby skomplikowane stworzenie symulacji ramienia robota w 3D, najlepiej jeszcze, aby możliwa była komunikacja przez UART? Coś takiego - czy łatwiej zabrać się do tego inną metodą?

 

Link to post
Share on other sites
  • Gieneq zmienił tytuł na: Tworzenie gier - #3 - Przygotowania

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Anonim
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.