Skocz do zawartości

Tworzenie gier - #3 - Przygotowania


H1M4W4R1

Pomocna odpowiedź

@H1M4W4R1 Ciekawa seria artykułów, nietuzinkowa biorąc pod uwagę tematykę forum 😉 Czyli w sumie, jeśli ma się możliwość zakupu gotowego krajobrazu, to Ty jako programista może się skupić na "tym, co w środku"? Zawsze zastanawiało mnie (nie gram właściwie), czy taki kod gry uwzględnia "każdy pixel" osobno, czy właśnie jest to rozdzielone na warstwy - i widzę, że jest to bardziej budowa "modułowa", czyli Twój kod połączony z multimediami (głównie grafiką, która może być gotowa), a nad wszystkim czuwa silnik?

I jeszcze nawiązując do robotyki - czy w Unity byłoby skomplikowane stworzenie symulacji ramienia robota w 3D, najlepiej jeszcze, aby możliwa była komunikacja przez UART? Coś takiego - czy łatwiej zabrać się do tego inną metodą?

 

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto w ~20 sekund!

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj się »

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się »
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.