Skocz do zawartości

Pomocna odpowiedź

Allwinner T113-S3 - jestem początkujący i pierwszy raz słyszę o tym , co do pamięci Ram i Flash to nie napisałeś jakie zakupić, no i 'pozostałe elementy' ...

Czekam na dalszy ciąg ! Zapowiada się ciekawie.

• Pomogłeś! 1
(edytowany)
36 minut temu, Santiago napisał:

Allwinner T113-S3 - jestem początkujący i pierwszy raz słyszę o tym , co do pamięci Ram i Flash to nie napisałeś jakie zakupić, no i 'pozostałe elementy' ...

Czekam na dalszy ciąg ! Zapowiada się ciekawie.

Dzięki za komentarz!

Na początku celowałem w coś mniej popularnego – Allwinner T113-S3 – bo chciałem pokazać coś nowego i nietypowego, ale ostatecznie zdecydowałem się na Allwinnera H3, który jest prostszy, bardziej znany i lepiej wspierany w społeczności Linuksa (np. Armbian). Mimo że to dosyć stary układ(2015) to powinien być najłatwiejszy do skonfigurowania ze względu na swoją popularność i wykorzystanie. Chodziło mi o to, żeby skupić się na przystępności i zrozumieniu, a nie tylko na nowościach.

Jeśli chodzi o pamięć RAM i Flash – wszystko dokładnie opiszę w kolejnych etapach 🙂 To jest dopiero wstępna konfiguracja i na tym etapie radzę niczego jeszcze nie kupować.
Dlaczego? Bo w praktyce większość osób wybierze opcję montażu u producenta PCB (np. JLCPCB z usługą PCB Assembly) – i uwierz mi, lutowanie BGA (czyli procesora Allwinner, pamięci RAM itp.) to nie przelewki. Trzeba mieć reflow, pastę, precyzję i sporo cierpliwości 😉

Pozostałe elementy będą opisane później bo wynikną z konkretnej noty katalogowej i personalizacji. Wszystko zależy do czego go wykorzystasz 🙂 .

Na razie zachęcam do obserwowania i zadawania pytań – wszystko się pojawi w swoim czasie!

Edytowano przez InGraw
  • Lubię! 1

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto w ~20 sekund!

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj się »

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się »